اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی نماز:

رسانه‌ها پیامبر اکرم(ص) را به عنوان نبی رحمت به دنیا معرفی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: شبکه‌های تلویزیونی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات باید بسیج شوند و در عالم چهره پیامبر اکرم(ص) را به عنوان نبی رحمت معرفی کنند.

رسانه‌ها پیامبر اکرم(ص) را به عنوان نبی رحمت به دنیا معرفی کنند

حجت‌الاسلام صادق کفیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) با بیان اینکه هدف خلقت هدایت جامعه بشری است اظهار کرد: دغدغه پیامبر اکرم(ص) هدایت بود و در این مسیر سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی تحمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم دوران رسول خدا(ص) به راحتی به دین جذب نمی‌شدند بلکه پیامبر اکرم(ص) سال‌ها سختی و رنج‌ها را تحمل کرد تا برخی مردم پیرو و مطیع دین اسلام شدند.

رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به دیگر ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) گفت: رسول خدا(ص) در تمام عمر خود بنده و عبد محض خدا بود و با همه وجود خود را وقف خدا کرد بنابراین در سالروز ولادت ایشان شایسته است در مسیر عبودیت حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) دارای اخلاقی نیکو بود و با وجود بسترهای ایجاد بداخلاقی هیچگاه بدخلقی و توهین نکرد بنابراین این ویژگی ایشان درس‌آموز است.

کفیل عنوان داشت: در سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) باید این نکته را گوشزد کرد که رسول اکرم(ص) خالی از بغض، حسد و کینه بود بنابراین درون ما باید از این ویژگی‌ها خالی شود.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) نبی مهربانی‌هاست گفت: نبی مکرم اسلام(ص) مهربان‌ترین مخلوق و جلوه محبت خدا است و هیچکس محبتش به اندازه رسول خدا(ص) نیست.

کم‌کاری در ترویج معارف اسلام جایز نیست

رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: تاسف آور است که برخی اوقات در زمینه ترویج معارف اسلام کم‌کاری کرده و برخی افراد تصور می‌کنند اسلام دین خشونت، غضب و مخالف آزادی‌هاست.

وی یادآور شد: همه دستورات دین عشق نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) نسبت به بشر بوده بنابراین باید با فعالیت اساسی حرکت جهانی روی این مسئله کار تبلیغی صورت گیرد.

کفیل تأکید کرد: شبکه‌های تلویزیونی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات باید بسیج شوند تا پیامبر اکرم(ص) را به عنوان نبی رحمت معرفی کنند و با شبکه‌های ماهواره‌ای که علیه رسول خدا(ص) تبلیغ می‌کنند به مقابله بپردازند.

وی عنوان داشت: اگر اختلافات پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) به وجود نمی‌آمد امروز کشورهای اسلامی حرف اول را می‌زدند.

انتهای پیام/78003/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول