اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی نماز در قم:

جهانیان مشمول رحمت پیامبر اکرم (ص) هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: همانگونه که خدا رب‌العالمین بوده همه جهانیان نیز مشمول رحمت نبی می‌شوند.

جهانیان مشمول رحمت پیامبر اکرم (ص) هستند

حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: بر اساس سخنان خداوند در قرآن، رسول خدا (ص) برای ما اسوه‌ای حسنه است.

وی خاطرنشان کرد: پیوند پیامبر اکرم (ص) با خالق خود بسیار مهم است به طوری که در پیوند با خالق، خود را عبد می‌دانست و در طول زندگی خود تنها به خدا تکیه کرد.

رئیس مرکز تخصصی نماز عنوان کرد: همانطوری که خدا رب‌العالمین است همه جهانیان نیز مشمول رحمت نبی می‌شوند.

وی یادآور شد: هر فرد به اندازه شایستگی خود از نور نبی مکرم اسلام (ص) بهره‌مند می‌شود بنابراین ویژگی‌هایی مانند تنگ‌نظری، بخل و حرص بهره‌مندی از این نور را کاهش می‌دهد.

کفیل با تأکید بر الگوگیری از اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) گفت: در آن دوران بدترین برخوردها با پیامبر اکرم (ص) انجام می‌شد ولی وی به بهترین شکل به خلق نیکو پاسخ می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ پیامبری به اندازه نبی مکرم اسلام (ص) در راه هدایت بندگان رنج نکشید و وی بیشترین سختی‌ها را تحمل کرد ولی همواره اخلاق نیکو داشت.

رئیس مرکز تخصصی نماز عنوان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) در زندگی خود دارای دغدغه دین بود و با خدا پیوند و پیمان جدی و محکم داشت.

 

 

هجمه دشمنان به پیامبر اکرم (ص) نشان‌دهنده عظمت شخصیت وی است

وی تصریح کرد: هر اشتباه و گناهی سبب می‌شود که بین ما و پیامبر فاصله ایجاد شود بنابراین باید از این امر دوری کنیم و سعی کنیم انس بیشتری با رسول خدا (ص) داشته باشیم.

کفیل با اشاره به حدیث «انی تارک فیکم ثقلین کتاب الله و عترتی» گفت: قرآن و اهل ‌بیت (ع) دو راه و کانال برای رسیدن به خدا محسوب می‌شود.

وی به هجمه‌های دشمنان در برابر پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: به دلیل آنکه دنیا عظمت شخصیت پیامبر اکرم (ص) را فهمیده بنابراین علیه شخصیت ایشان فیلم‌های موهن می‌سازند تا بلکه بتوانند ذره‌ای از این عظمت بکاهند.

رئیس مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: دنیا می‌خواهد شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) را تخریب کند ولی نمی‌داند با هر تخریبی شخصیت رسول خدا (ص) بزرگ‌تر می‌شود.

انتهای ‌پیام/78003/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول