اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

439 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‎برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 439 پروژه عمرانی در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‌رسد.

439 پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: از این تعداد 328 پروژه در مناطق شهری و 211 پروژه در مناطق روستایی اجرا شده که در مجموع 245 میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها با 111 پروژه مربوط به شهرستان کنگان است، افزود: شهرستان‎های دشتستان با 62 پروژه و بوشهر با 58 پروژه بیشترین تعداد پروژه‎های قابل افتتاح را در دهه فجر امسال دارند.

رستمی بیان کرد: مسکن و شهرسازی با 19 پروژه و 40 میلیارد تومان، بنیاد مسکن با 87 پروژه و 25 میلیارد تومان و شرکت گاز با 29 پروژه و 20 میلیارد تومان به ترتیب بیشترین میزان اعتباری را در پروژه‌های آماده افتتاح دارند.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: از نظر تعداد پروژه نیز بنیاد مسکن با 87 پروژه، جهاد کشاورزی با 62 پروژه و نوسازی مدارس با 31 پروژه بیشترین تعداد پروژه‌ها را در بین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال دارند.

وی ادامه داد: سرعت، کیفیت و صرفه‌جویی در هزینه‎ها اولویت اجرای پروژه‎ها در استان است و باید بکوشیم در کنار تسریع بخشی به پروژه‌ها به کیفیت کار نیز توجه کنیم ضمن اینکه با برنامه‌ریزی از هدر رفت اعتبارات جلوگیری کنیم.

رستمی در رابطه با سامانه نظارت یکپارچه اطلاعات پروژه‌های عمرانی گفت: همه دستگاه‎های اجرایی نسبت به به روزرسانی این سامانه اقدام کنند و با توجه به نقدینگی خوبی که هم‌اکنون وجود دارد دستگاه‌ها اهتمام بیشتری برای جذب اعتبارات داشته باشند.

وی اضافه کرد: در اجرای پروژه‌ها توجه به سیمای شهری ضروری است و با توجه به نزدیکی نوروز به این امر توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: تخصیص‌ها به دستگاه‎ها پرداخت شده و نقدینگی لازم را دارند بنابراین در پرداخت مطالبات شهرداری‌ها اقدام کنند.

رستمی اظهار داشت: سند توسعه پایدار روستاها با هماهنگی سازمان شهرداری‎ها در حال تدوین است و همکاری لازم را برای اجرای این سند در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول