اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 67

پارسا: برنامه‏های دهه فجر مهدیشهر 30 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از افزایش 30 درصدی برنامه‏های دهه فجر در این شهرستان در سال‏جاری خبر داد.

پارسا: برنامه‏های دهه فجر مهدیشهر 30 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حمیدرضا پارسا عصر امروز در نشست تشریح برنامه‏های دهه فجر در شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: سال گذشته حدود 180 ویژه برنامه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهدیشهر برگزار شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که برای دهه فجر امسال بیش از 230 ویژه برنامه در شهرستان مهدیشهر در بخش‏های مختلف پیش‏بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه این برنامه‏ها در قالب‏های مختلف اجرا می‏شود، گفت: سعی شده است تا مردم در برنامه‏های دهه فجر مهدیشهر حضوری پرشور و خودجوش داشته باشند.

روحانی، نجفی، جلالی و سعیدی؛ سخنرانان دهه فجر در مهدیشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه 17 نفر از مسئولان نهادهای دولتی و دستگاه‏های اجرایی شهرستان مهدیشهر در ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر عضو هستند، بیان کرد: این افراد در جلسات مختلف، کارهای اجرایی دهه فجر را در مهدیشهر انجام می‏دهند.

پارسا با تشریح اهم برنامه‏های کمیته مراسم ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: پنج نفر از مسئولان کشوری برای سخنرانی در جمع مردم مهدیشهر در دهه فجر دعوت شده‏اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: سیدحمید روحانی، موسی نجفی، کاظم جلالی و حجت‏الاسلام والمسلمین علی سعیدی از جمله سخنرانان دهه فجر در شهرستان مهدیشهر هستند.

برگزاری رژه موتوری و تاکسی‏رانی در مهدیشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر ادامه داد: هم‏زمان با سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی نیز رژه موتوری و تاکسی‏رانی مهدیشهر از ساعت 9.30 در این شهر برگزار می‏شود.

پارسا از گلباران مزار شهدای گلگون‏کفن مهدیشهر به بهانه دهه مبارک فجر خبر داد.

در این نشست، امام جمعه مهدیشهر، فرماندار شهرستان مهدیشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدیشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و شمار دیگری از مسئولان این شهرستان به تشریح برنامه‏های دهه فجر در مهدیشهر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر؛ سیدحمید حسینی روحانی(زیارتی) متولد 1321 در شهرستان مهدیشهر و روحانی و مورخ معاصر ایرانی است.

سیدحمید روحانی، فرزند آیت‏الله زیارتی مرجع فقید مهدیشهر است. وی مؤسس و رئیس بنیاد تاریخ‏پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و صاحب امتیاز و مدیرمسئول فصل‏نامه  15 خرداد است.

موسی نجفی نیز عضو سابق هیئت علمی گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، مدیر گروه اندیشه سیاسی دانشکده الهیات و فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و رئیس پژوهشکده فرهنگ، انقلاب و تمدن اسلامی و رئیس گروه نظریه‏¬پردازی انقلاب اسلامی و مدیر گروه دوره دکترای علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است.

او صاحب «نظریه تکوین و تکون هویت ملی ایرانیان» در کرسی‌های نظریه‌پردازی است.

کاظم جلالی هم نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس و رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی است.

حجت‏الاسلام والمسلمین علی سعیدی نیز هم‏اکنون نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران و از هم‏استانی‏های سمنانی است.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول