اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب 22 بهمن

پیست بین‌المللی دیزین نورافشانی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آسارای کرج گفت: در شب 22 بهمن پیست بین‌المللی دیزین نوافشانی خواهد شد.

پیست بین‌المللی دیزین نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن محمدی سیرایی عصر امروز در ستاد دهه فجر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیر پیست و فرمانده مرکز مقاومت بسیج در بخش آسارا امسال حمل مشعل و نورافشانی در شب 22 بهمن توسط اسکی بازان بومی در این پیست انجام می‌شود.

وی ادامه داد: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز و بازگو کردن رویدادهای انقلاب از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به آن توجه شود.

این مسئول با بان این که باید برنامه‌های خود در راستای معرفی اهداف و آرمان‌های انقلاب به نسل امروز سوق دهیم افزود: نشست‌های تخصصی و بیان رویدادهای انقلاب از زبان افردی که در آن دوران حضور داشتند می‌تواند در روح و فکر جوانان تأثیرگذار باشد.

محمدی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا،‌ معرفی و تجلیل از بهره‌برداران نمونه کشاورزی و دامداری توسط جهاد کشاورزی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

وی افزود: در این راستا سه کمیته فرهنگی، پشتیبانی و امنیتی تشکیل شده است.

بخشدار آسارا گفت: اعزام کاروان مشتاقان به مرقد مطهر حضرت امام (ره)،‌ برگزاری مسابقات طناب کشی، فوتسال پیشکسوتان، فینال اتومبیلرانی اسلالوم، والیبال پیشکسوتان و تجلیل از مربیان ورزشی، غبارروبی و تعویض پرچم گلزار شهدای روستاها و شهر آسارا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ستاد برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن انقلاب است.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول