اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

افق برنامه‌ریزی ورزش زنجان المپیک 2016 برزیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ورزش استان زنجان را المپیک 2016 برزیل اعلام کرد.

افق برنامه‌ریزی ورزش زنجان المپیک  2016 برزیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه هیئت جانبازان استان زنجان جزو نخستین هیئت‌های تاسیس شده در ایران است، اظهار داشت: افراد زیادی برای راه‌اندازی و فعال کردن این هیئت کمک کردند.

*هیئت جانبازان و معلولان زنجان جزو هیئت‌های برتر کشور است

وی هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان را جزو هیئت‌های برتر کشور عنوان کرد و افزود: این موضوع نیازمند حضور افراد توانمند در ریاست این هیئت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به محدودیت‌های مالی موجود در ورزش اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اجازه نداده است هیئت جانبازان و معلولان درگیر این مشکلات شود.

وی تصریح کرد: هیئت جانبازان و معلولان توان مالی برای تیم‌داری را ندارد ولی تا حد ممکن ورزشکاران خود را در مسابقات کشوری شرکت داده است.

رحمانی با تقدیر از تلاش‌های کمال عشق رئیس قبلی هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان اضافه کرد: هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان همواره جزو سه هیئت برتر کشور بوده است.

*برنامه‌ریزی  کسب 15 سهمیه برای ورزشکاران زنجان

وی به ناکامی ورزشکاران در پارا‌ المپیک لندن اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای پارا‌ المپیک آسیایی 2014 کره کسب 15 سهمیه و پنج مدال است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ورزش استان زنجان را 2016 برزیل اعلام کرد.

وی از رئیس فدراسیون درخواست کرد یک فرصت مجدد برای رکورد گیری ورزشکاران در رشته دو و میدانی استان زنجان فراهم شود.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود به قهرمانی چندین ساله ورزشکاران زنجانی در رشته بوچیا اشاره و تصریح کرد: با وجود تکرار این قهرمانی هنوز مربی این تیم به عنوان مربی تیم ملی انتخاب نشده است.

وی با اشاره به اهدای زمین به ورزشکاران  معلول و جانباز برای احداث مسکن مهر و هدیه 6 میلیون تومانی به آن‌ها از طرف مسئولان استان زنجان، خواستار حمایت و کمک فدراسیون از این طرح شد.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول