اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین

شهردار جدید تاکستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین اصغر تقی‌پور به عنوان شهردار جدید تاکستان معرفی شد.

شهردار جدید تاکستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر تاکستان امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن امام علی (ع) شهر تاکستان برگزار شد.

فرماندار تاکستان در این مراسم پیرامون تعامل شهری اظهار داشت: همکاری شهروندان و مدیریت شهری رابطه‌ای ارگانیک با هم داشته و چنانچه این رابطه قطع شود، شهروند و مدیریت شهری سود نکرده و نفع نمی‌برند.

علی اکبریان با بیان اینکه شهر خوب را شهروند خوب ساخته و زیبایی و پاکیزگی را به شهر می‌رساند، تصریح کرد: آموزش، قانون‌مداری، اطلاع‌رسانی و مشارکت شهروندان از عوامل سازنده شهری بوده و به‌ حساب می‌آید.

امام جمعه تاکستان نیز در این مراسم با تشکر از زحمات مسئولان شهرستان تاکستان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به‌ امروز اظهار داشت: عدم پیشرفت شهر و سیمای شهری تاکستان امری است که باید در نظر گرفته شده و توسعه یابد.

آیت‌الله علی اسلامی اصلی‌ترین مشکل تاکستان را ترافیک برشمرد و تصریح کرد: این مشکل نیز به دلیل نبود راه‌های دسترسی از جمله کمربندی است که ضرورت دارد در جنوب تاکستان یک کمربندی ایجاد شود.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه مگر شهر تاکستان چقدر جمعیت و خودرو دارد که بعضی اوقات از جمله پنج شنبه‌ها شهر قفل می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری زمینه توسعه شهری فراهم شده و این امر گسترش یابد.

علی رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان نیز در این مراسم خلاصه‌ای در خصوص عملکرد شورای شهر و مشکلات شهر تاکستان ارایه کرد.

اصغر تقی‌پور در این مراسم به عنوان شهردار جدید تاکستان معرفی و در جایگاه خود منصوب شد.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول