اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران کل و معاونان دفتر فنی و شهری تغییر کردند

انتصابات جدید در استانداری بوشهر

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار بوشهر سید محمود دستغیبی به عنوان مدیرکل دفتر فنی و سعید راستی به عنوان مدیرکل دفتر شهری منصوب شدند.

انتصابات جدید در استانداری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ظهر امروز در این آیین گفت: یکی از اهداف عمده ما در تغییر مدیران در بخش‌های عمرانی، شتاب در عرصه فعالیت‌های عمرانی است.

شاهپور رستمی با بیان اینکه شتاب در حوزه عمرانی از اهداف تغییرات در پست‌های مدیریتی است، گفت: ما به دنبال تغییرات در حوزه عمرانی هستیم چرا که توقع ما توقع قبلی نیست بلکه حرکت‌ها باید با تلاش بیشتری انجام شود.

وی  با اشاره به اینکه بیش از 700 هزار نفر در 32 شهر استان بوشهر سکونت دارند، گفت: قطعا شهروندان توقع دارند

خدمات‌دهی در شهرها بیش از گذشته باشد و برای این حرکت هدف ما تقویت بدنه کارشناسی حوزه عمرانی است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: از 300 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان که سه هزار طرح در قبال آن اجرا می‌شود 57 میلیارد تومان مربوط به شهرها است.

رستمی تاکید کرد: امسال در بخش شهرها امکانات و تجهیزات باید تقویت شود و چهره شهرها با نگاه جدیدی که هست تغییر می‌یابد.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی هنوز حرکت اصلی آغاز نشده است، تاکید کرد: حضور کارشناسان فنی در توسعه روند طرح‌های عمرانی باید فعالتر شود و هر کارشناس حوزه عمرانی باید خود را مجری طرح‌ها و نماینده معاونت عمرانی بداند و با عشق و علاقه به توسعه و پیشرفت استان بپردازد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات دکتر رستم‌پور، مهندس سعید راستی را به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری معرفی کرد.

وی همچنین از خدمات مهندس مرادی تشکر کرد و مهندس سید محمود دستغیبی را به عنوان مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر معرفی کرد.

در این نشست همچنین کرم چرومی و عباس دهقان به ترتیب به عنوان معاون مدیرکل دفتر فنی و معاون مدیر کل دفتر شهری استانداری معرفی شدند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول