اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتصاب رئیس جدید اداره راه و شهرسازی الموت

خبرگزاری فارس: ‌در مراسمی رئیس جدید اداره راه و شهرسازی الموت منصوب شد.

انتصاب رئیس جدید اداره راه و شهرسازی الموت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ‌در مراسمی با حضور محمد نادر محمدزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه الموت، رئیس جدید اداره راه و شهرسازی الموت منصوب شد و از خدمات مسئول پیشین قدردانی شد.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه الموت در این مراسم ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، به مراتب بندگی خدا اشاره و تصریح کرد: هر کار مشروعی که با انگیزه خدایی و به قصد قربت انجام شود عبادت است.

امام جمعه ی الموت ضمن قدردانی از خدمات کارکنان بخش راه و شهرسازی منطقه خواستار تدبیر صحیح مسئولان در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و رضای خداوند متعال شد.

در ادامه این مراسم حامدی بخشدار الموت غربی و گروسی بخشدار الموت شرقی ضمن بیان مسایل و مشکلات منطقه بر لزوم افزایش برنامه‌ریزی و تعامل به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم تأکید کردند.

صمصام خانی الموتی رئیس پیشین اداره راه وشهرسازی الموت هم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: بیش از 60 درصد راه‌های روستایی این منطقه طی سال‌های اخیر آسفالت شده که از میانگین استانی بالاتر است.

وی بازگشایی راه دسترسی روستاهای صعب العبور و احداث 40 پل با دهانه بالاتر از 10 متر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر اعلام کرد.

ابوالفضل لطفی رئیس جدید اداره راه و شهرسازی الموت هم در سخنانی، لزوم تعامل با مسولان و مردم برای ارتقا سطح بهره‌وری و خدمت‌رسانی مناسب را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات صمصام خانی که به افتخار بازنشستگی نایل شده بود ابوالفضل لطفی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی الموت منصوب شد.

ابوالفضل لطفی با هفت سال سابقه فعالیت در بخش‌های راهسازی و راه روستایی پیش از این معاون اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بود.

‌انتهای پیام/2267/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول