اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام:

تغییر استاندار ایلام رضایت‌بخش بود / از انتصاب مشگینی راضی هستم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس گفت: تغییر استاندار ایلام رضایت‌بخش بود.

تغییر استاندار ایلام رضایت‌بخش بود / از انتصاب مشگینی راضی هستم

احمد شوهانی امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تغییر استاندار از نیازهای اساسی استان ایلام بود.

وی ادامه داد: من از تلاش‌های مهندس اعلایی استاندار پیشین ایلام به لحاظ تلاش‌های انجام شده تشکر می‌کنم اما استان ایلام نیازمند این تغییر در این مقطع بود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در مدت تصدی استاندار پیشین که مدت زمان کمی هم نبود و در مقایسه با دیگر استانداران ایلام به نسبت از مدت زمان بیشتری برای خدمت برخوردار شد اما موفقیت چندانی حاصل نشد.

شوهانی تصریح کرد: من به عنوان نماینده مردم ایلام توقع داشتم برای معضلات جامعه برنامه‌های منسجمی تدوین و اجرایی شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان ایلام در این مدت توجه خاصی نشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های انجام شده در مدت گذشته جزو اولویت‌های اساسی استان ایلام نبود و این مشکلاتی را به وجود آورده بود.

* برای رفع بیکاری جوانان ایلام باید چاره‌جویی شود

این نماینده مجلس اضافه کرد: به عنوان مثال استان ایلام دارای جوانان بیکار فراوانی است که باید برای رفع بیکاری جوانان چاره جویی می‌شد.  

شوهانی تصریح کرد: در حال حاضر استان ایلام از حیث تعداد جوانان بیکار در ردیف استان‌ سی‌ و یکم کشور جای دارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ایلام از حیث بیکاری جوانان از حیث تعداد جمعیت به تعداد بیکاران رتبه اول کشوری دارد.

وی ادامه داد: وعده‌های فراوانی در خصوص ایجاد اشتغال جوانان در استان ایلام داده شد اما یک‌صدم این وعده‌ها در استان ایلام محقق نشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: موضوع فقر، گرانی، اشتغال، توسعه بخش کشاورزی و ... نیز برنامه منسجمی در استان ایلام ارائه نشد.

* مصوبات دولت در ایلام اجرایی نشده است

شوهانی تصریح کرد: اگر شاخص اصلی توسعه استان را اجرای مصوبات سفرهای چهارگانه دولت در نظر بگیریم در این بخش نیز موفقیتی حاصل نشد.

* منافع نظام، دولت و مردم در گرو تغییر استاندار ایلام بود

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع نظام، دولت و مردم در گرو تغییر استاندار ایلام بود.

  وی ادامه داد: فرد جدید با تیم جدید کاری از نیازهای اساسی استان ایلام بود که من به سهم خود از تغییر در این شرایط بسیار راضی هستم و امیدوارم وضعیت استان مطلوب شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: استان ایلام نیازمند کار بیشتری بوده و باید در این راستا تلاش بیشتری از سوی مسئولان امر انجام شود.

شوهانی تصریح کرد: با حرکت لاکپشتی توسعه در ایلام محقق نشده و باید همه دست در دست هم داده و در این راستا تلاش کنیم.

* استاندار جدید ایلام با برنامه وارد استان شده است

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: عباس‌زاده مشگینی با برنامه وارد استان ایلام شده که امیدوارم بخشی از مشکلات استان را بر طرف کند.

وی ادامه داد: با حضور عباس‌زاده استاندار جدید ایلام و استفاده از ظرفیت‌های استان نوید توسعه همه جانبه استان به مردم داده می‌شود.

* رفع بیکاری باید جزو اولویت‌های کاری استاندار جدید باشد

این نماینده مجلس اضافه کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال باید در اولویت کار استاندار جدید ایلام باشد. 

شوهانی تصریح کرد: من به عنوان نماینده مجلس تعامل مثبتی در شخصیت عباس‌زاده دیده‌ام که امیدوارم با همکاری همه مسئولان استان اعم از نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان و استاندار و دیگر مسئولان برای توسعه همه جانبه استان ایلام گام برداریم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: من دست همه مسئولان استان را در راه توسعه استان به گرمی می‌فشارم و اعلام آمادگی می‌کنم در این راه از هیچ کوششی برای خدمت به مردم استان ایلام دریغ نکنم.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول