اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی:

جشنواره مداد کم‌رنگ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره دانش‌آموزی مداد کم‌رنگ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

جشنواره مداد کم‌رنگ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی رزازی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات محلی، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب‌اسلامی به‌عنوان نقطه قوت مردم ایران زمین در مقابله با طاغوت و رژیم‌های مستبد است.

وی افزود: این ایام باید به‌دلیل اهمیت سیاسی و اعتقادی بزرگ داشته‌ شوند و مسئولان هم‌پای مردم برای بزرگداشت چنین روزهایی در صحنه حاضر باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که تمام فعالیت‌های این اتحادیه بر اساس آیات قرآنی و تعالیم دینی است عنوان کرد: هر ساله آیه‌ای از قرآن کریم برای اتحادیه‌های استانی انتخاب می‌شود که باید تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های اتحادیه بر اساس آن آیه و معارف نهان در آن باشند.

وی ابراز داشت: در دهه فجر سال ‌جاری با توجه به اهمیت این ایام برای مردم و مسئولان در نظر داریم با اجرای برنامه‌های متنوع به استقبال بهار آزادی رفته و به این ترتیب زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در صحنه‌های انقلابی را فراهم سازیم.

رزازی همچنین ضمن بیان این نکته که اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی آمادگی کافی برای حضور در برنامه‌های دهه فجر را دارند تاکید کرد: در این روزها برنامه‌های متنوع و جالبی برای دانش‌آموزان در سنین مختلف در نظر گرفته شده است که امید است با همت مسئولان مدارس شاهد برگزاری هر چه بهتر آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به فعالیت انجمن اسلامی دانش‌آموزان در 8 شهرستان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: از این تعداد 6 شهرستان جزو انجمن‌های فعال و 2 شهرستان جزو انجمن‌های نیمه‌فعال کشوری شناخته می‌شوند که امید است در آینده‌ای نزدیک این شهرستان‌ها نیز به جمع اتحادیه‌های فعال بپیوندند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 892 دانش‌آموز عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان هستند که از این تعداد 375 نفر دانش‌آموز دختر و 517 نفر دانش‌آموز پسر هستند.

انتهای پیام/61012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول