اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود

اختتامیه سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر ادبیات و انتشارات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس، 26 بهمن در همدان خبر داد.

اختتامیه سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، رضا سلیمانی اظهار داشت: این جشنواره برای سومین بار در استان همدان برگزار می‌شود، ضمن اینکه تاکنون قریب به 500 خاطره به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: در این جشنواره که با حضور علاقه‌مندان به هنر و ادبیات پایداری در محل سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود از برگزیدگان خاطره‌نویسی دفاع مقدس در سه بخش؛ خاطرات آزادگان، خاطرات رزمندگان در جبهه و خاطرات بمباران شهرها تجلیل می‌شود.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: در این جشنواره در هر بخش از سه نفر برتر و همچنین از 32 نفر که شایسته تقدیر هستند، تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: خاطرات رسیده به دبیرخانه جشنواره در این دوره نسبت به دوره‌های قبل از لحاظ کیفی افزایش قابل توجهی داشته است و هم اکنون آثار توسط هیئت داوران مورد بررسی و رتبه‌بندی قرار می‌گیرد.

سلیمانی از تمام افرادی که در مورد دفاع مقدس خاطره و یا دست‌نوشته دارند درخواست کرد تا با مراجعه به اداره کل حفظ آثار نسبت به ثبت آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: کتاب «دو ابراهیم» که مجموعه خاطرات نخستین و دومین دوره جشنواره است در این مراسم رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/2499/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول