اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه زنجان:

توسعه باند فرودگاه زنجان در دست مطالعه است

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به برنامه تدوین شده برای توسعه باند فرودگاه زنجان گفت: نقشه‌برداری و تکمیل مطالعات آزمایش‌های مکانیکی منطقه در حال انجام است.

توسعه باند فرودگاه زنجان در دست مطالعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید شجاعی‌یگانه در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه زنجان با اشاره به انجام پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان اظهار داشت: نخستین پرواز از فرودگاه زنجان به عربستان در 29 اردیبهشت سال‌جاری انجام شده است.

وی به فرهنگ موجود در شهر برای همراهی مسافران حج عمره اشاره کرد و افزود: این همراهی مشکلاتی را در چند پرواز نخست به وجود آورد.

مدیر فرودگاه زنجان تصریح کرد: برای حل مشکلات مسئولان تصمیم به تسطیح و آسفالت یک زمین 2 هکتاری برای آسایش مسافران و همراهان آن‌ها برای پارک خودروهایی که به فرودگاه مراجعه می‌کنند، گرفتند.

وی از در دست ساخت بودن سرویس‌های بهداشتی جدید در فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: این سرویس‌ها تا 15 بهمن ماه تحویل داده می‌شود.

شجاعی بر لزوم هماهنگی برای کاهش ایستایی مسافران قبل از ورود به فرودگاه زنجان تاکید کرد.

وی به پیگیری حل مشکلات برای پروازهای خارجی اشاره و تصریح کرد: ست‌های صندلی ترمینال فرودگاه زنجان کمبودهایی دارد که در حال رفع شدن است.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به برنامه تدوین شده برای تطویل باند فرودگاه زنجان تصریح کرد: نقشه‌برداری و تکمیل آزمایش‌های مکانیکی خاک منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به ارسال پرونده به محیط زیست برای صدور مجوز تطویل باند فرودگاه زنجان تصریح کرد: هنوز این مجوز صادر نشده است.

شجاعی به مشکلات مخابراتی موجود در فرودگاه زنجان اشاره و بر لزوم حل آن‌ها تاکید کرد.

وی به مشکل به وجود آمده ناشی از قطع برق و هزینه‌های تحمیل شده به فرودگاه زنجان اشاره و تصریح کرد: جلوگیری از مشکلاتی این چنینی و تحمیل هزینه‌های مضاعف نیاز همکاری شرکت برق است.

*استفاده از اتوبوس‌‌‌‌های برون‌شهری برای اعزام مسافران به فرودگاه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه در ادامه این جلسه گفت: با دریافت جدول پروازهای زائران از مسئولان فرودگاه زنجان اقداماتی برای ارائه خدمت به مسافران این فرودگاه انجام شده است.

شهرام فرحبخشیان با اشاره به اینکه خودروهای مورد استفاده در داخل شهر فاقد صندوق هستند، ادامه داد: این موضوع مورد اعتراض مسافران قرار گرفته است.

وی به فرهنگ رایج مشایعت و استقبال زائران در زنجان اشاره کرد و گفت: این فرهنگ مشکلاتی را در مسیر موجب می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه استفاده از اتوبوس‌‌‌‌های برون‌شهری را راه‌کار حل مشکل عنوان کرد و گفت: این اتوبوس‌ها ظرفیت بهتری برای جابه‌جایی مسافران فرودگاه دارند.

در ادامه جلسه مدیران کل محیط زیست، منابع طبیعی، مخابرات و شرکت برق توضیحاتی را پیرامون مشکلات مطرح شده ارائه و راه‌کارهای برون‌رفت را مطرح کردند.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول