اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح عنوان کرد

ظرفیت 30 درصدی تولید و 70 درصدی مصرف در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در استان ما 30 درصد ظرفیت‌ها مختص تولید و 70 درصد برای مصرف است، گفت: هر کالایی را که در این استان نگاه کنیم، برچسب آن متعلق به استان‌های دیگر است.

ظرفیت 30 درصدی تولید و 70 درصدی مصرف در کهگیلویه و بویراحمد

سردار یونس امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به لزوم اصلاح الگوی مصرف و مورد توجه بودن این نکته در فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: الگوی صحیح مصرف یعنی تولید بالا و مصرف به اندازه و واقعی باشد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در این استان 30 درصد تولید و 70 درصد مختص به مصرف است، عنوان کرد: هر کالایی را که در این استان نگاه کنیم، برچسب آن متعلق به استان فارس، اصفهان و دیگر استان‌ها است.

این مسئول، اسراف در کهگیلویه و بویراحمد را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: همه ما بدون استثناء در بازار خرید به دنبال جنس خارجی بوده و تولیدات داخلی خود را حمایت نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کیفیت ابزار ما 100 درصد از چینی بهتر است اما متأسفانه ما از کالای چینی استقبال کرده و از تولید کشور خود استقبال نمی‌کنیم.

امیری خطاب به مسئولان و با اشاره به اینکه ظرفیت بسیار مطلوبی در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، متذکر شد: با کمال تأسف باید گفت از ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر مطلوب بودن اعتبارات بخش کشاورزی و دامداری در این استان اذعان داشت: چرا نباید همه این اعتبارات جذب شود و از آن‌ها استفاده بهینه نکنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ظرفیت‌ها و اعتبارات موجود بوده و به راهنمایی نیاز است، ابراز تأسف کرد: چرا برچسب ماست در استان کهگیلویه و بویراحمد آرم شرکتی خارج از استان ما باشد که این موضوعی غیر قابل قبول است.

سردار امیری با اشاره به اینکه مرغ ما باید از یزد و اصفهان بیاید در حالی که جوانان استان با مشکل بیکاری مواجه هستند، اذعان داشت: سالی 48 هزار دانشجو در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بوده و اگر این‌گونه حرکت کنیم بر بیکاران ما اضافه می‌شود.

این مسئول بسیجی، دانشگاه و آموزش و پرورش را محل آموزش کار ذکر کرد و گفت: باید به فرزندان خود یاد بدهیم که با کار و تلاش روی پای خود باشند.

انتهای پیام/82002/ق30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول