اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

عشایر اردبیل از برجستگی عشق به نظام برخوردارند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: عشایر استان اردبیل نماد و نشانه‌ای از غیرت و شکوه تلاش و مجاهدت هستند که در تمام ساحه‌ها عشق خود را به نظام و ارکان اصلی آن نشان دادند.

عشایر اردبیل از برجستگی عشق به نظام برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش ملی عشایر، نظم و امنیت در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: در سال‌های گذشته عشایر در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی توانسته‌اند با سرافرازی و برجستگی‌های اعتقادی و دینداری اوج وفاداری خودشان را به نظام نشان داده و ثابت کنند.

وی با یادآوری اینکه برگزاری همایش امنیت و اقتدار با محوریت عشایر می‌تواند جلوه‌های راستین از این همیت و غیرت را به نمایش بگذارد، تصریح کرد: در کنار این برجستگی‌ها عشایر غیرتمند ما با کیفیت تولید و همچنین افزایش ضریب اطمینان در این حوزه سعی می‌کنند در مقابل تحریم‌ها با صلابت عمل کرده و زمینه شکستن این تحریم‌ها را فراهم آورند.

پیرمؤذن به تعامل مثبت و سازنده دولت و مجلس در رسیدن به نقطه مشترک در به حداقل رساندن مشکلات و نارسایی‌های جامعه اشاره کرد و افزود: تمام نمایندگان استان و مسئولان دلسوز در این خطه دست به دست هم دادند تا با کمترین آسیب‌های ناشی از تفرقه بتوانند کارکردی مثبت و حقیقی در حل مشکلات مردم از خود به نمایش بگذارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات عشایر به ویژه در منطقه مغان جلسات مشترک و مختلفی برگزار می‌شود تا به سرعت نابسامانی‌های احتمالی برطرف شود که ما موضوع رسیدگی و افزایش تزریق اعتبارات به این حوزه را به استاندار اردبیل یادآور شدیم.

وی گفت: در مجلس نیز سعی می‌کنیم به هر نحوه ممکن از حق و حقوق عشایر به عنوان قشر زحمتکش و همچنین فعال در عرصه تولید و فرآوری محصولات کشاورزی، لبنی حمایت کرده و زمینه تأمین منابع و امکانات را بهتر و شایسته بسترسازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی افزود: نقش عشایر در تأمین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران و منطقه ما مبرهن است به طوریکه پلیس سعی می‌کند در قدردانی از این زحمات و تلاش‌ها در زمان کوچ از ییلاق به قشلاق و بالعکس خدمات قابل قبول و متنوعی را به فعالان این عرصه ارائه کند.

سردار ابراهیم کریم‌خانی در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل با توجه به اینکه از جمعیت بیشتر عشایری برخوردار است، ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر امنیت آنها در تمام حوزه‌ها مورد توجه و تأمین قرار گیرد.

وی با استقبال از برگزاری همایش ملی عشایر، نظم و امنیت و نقش عشایر در این زمینه خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی خوبی در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم در این همایش ارزشمندترین دستاوردها به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/62001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول