اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروند کنار:

عشایر عرب خوزستان مطیع اوامر ولایت هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروند کنار عشایر عرب خوزستان را مطیع محض ولایت دانست و گفت: عشایر ما در روزهای سخت به یاری انقلاب اسلامی شتافتند.

عشایر عرب خوزستان مطیع اوامر ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی‌پور در دیدار جمعی از عشایر عرب در سخنانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) عشایر را ذخیره انقلاب می‌دانستند.

وی افزود: عشایر غیور ما در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده‌اند و همیشه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

امام جمعه اروندکنار عشایر را تاثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: جلساتی که عشایر دارند در نوع خود بی نظیر است و تاثیر ویژه‌ای دارند. 

*عشایر کمر رژیم طاغوت را شکستند

امام جمعه اروندکنار به برخی از اقدامات مهم عشایر آبادان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: عشایر ما در قبل از انقلاب جزء کسانی بودند که با مبارزات خود کمر رژیم طاغوت را شکستند.

وی حسینیه‌ها را پایگاه اصلی تجمع عشایر معرفی کرد و اظهار داشت: هر کدام از این حسینیه‌ها نقش موثری در جهت نشر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته‌اند و خود عشایری‌ها نیز آن را در زندگی خود پیاده کنند.

محمدی پور با بیان این مطلب که عشایر  حسینی‌وار در صحنه‌های مختلف حضور دارند افزود: عشایر آبادان، در زمان جنگ در کنار دیگر اقشار به مقابله با دشمن پرداختند و پس از آن هم با حضور دوباره در شهر اجازه ندادند دشمن خوشحال شود.

امام جمعه اروندکنار افزود: عشایر آبادان در همه مقاطع ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و در حال حاضر هم کارهای بزرگی را انجام می‌دهند که وظیفه نهادهای فرهنگی است.

انتهای پیام/2329/ج20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول