اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج عشایری استان سمنان:

مکان مشخصی برای استقرار پایگاه‌های عشایری مهدیشهر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج عشایری استان سمنان، نبود مکانی مشخص برای استقرار پایگاه‌های عشایری مهدیشهر را یکی از معضلات بسیج عشایری این استان عنوان کرد.

مکان مشخصی برای استقرار پایگاه‌های عشایری مهدیشهر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حسن ذوالفقاری در مراسم معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری مهدیشهر که با حضور جمعی از فرماندهان پایگاه‌های عشایری مهدیشهر در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد، گفت: با توجه به تغییر ماهیت جنگ دشمن از سخت به نرم، باید در اقشار مختلف بسیج کارآمدترین و متعهدترین افراد به‏کارگیری شوند.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین مسائل، افزایش کیفیت و کمیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین و تبیین نقش مهم رده‌های صنفی بسیج در حوزه‌ها و پایگاه‌ است و باید تلاش‌ و تمرکز افراد در این مسیر قرار داده شود.

رئیس سازمان بسیج عشایری استان سمنان افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی و جمعی بسیج عشایر حداکثر استفاده شود و در تعامل کامل و مداوم با بسیجیان، این قشر بتوانند تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشند.

وی نبود مکانی مشخص برای استقرار پایگاه‌های عشایری مهدیشهر را یکی از معضلات بسیج عشایری عنوان کرد و افزود: همت و تلاش تمام مسئولان سازمان بسیج عشایری و سپاه ناحیه مهدیشهر در جهت حل معضلات و مشکلات موجود است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: خدماتی که به بسیج عشایری داده می‌شود مانند طرح تسلیح و مباحث امنیت سلاح عشایر باید هدفمند و در راستای جذب افراد به بسیج صورت گیرد و در این جهت حداکثر استفاده از این طرح‌ها و برنامه‌ها انجام شود.

یحیی دین‌پرور، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر نیز در این مراسم به تشریح و تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی و بیان الگوها و شاخص‌های مذهبی آن پرداخت و گفت: در خصوص بصیرت‌افزایی اجتماعی و اهمیت نقش سپاه و بسیج در این مسیر، برای داشتن انتخابات سالم و پرشور باید بسیار هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مهدیشهر، در این مراسم از زحمات کیومرث نورانی در سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری مهدیشهر تقدیر و «محمدرضا پارسا» به عنوان فرمانده جدید این حوزه منصوب شد.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول