اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان کمیته امداد و بانک ملی مطرح شد

تحقق 97 درصدی تعهدات بانک ملی در قبال مددجویان بهمئی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بهمئی از تحقق 97 درصدی تعهدات بانک ملی در قبال مددجویان بهمئی خبر داد.

تحقق 97 درصدی تعهدات بانک ملی در قبال مددجویان بهمئی

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد محمدی ظهر امروز در نشست با رئیس بانک ملی شهرستان بهمئی گفت: بانک ملی به عنوان بازوی کمکی و پشتیبان کمیته امداد در اجرای طرح‌های خودکفایی خانواده‌های مددجویان است.

محمدی ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، افزود: کمیته امداد در این راستا به منظور متجلی ساختن شعار سال که به نوعی تکلیف است، تلاش در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی جهت مددجویان و رساندن آن‌ها به خودکفایی را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی بانک ملی را به عنوان همراه و پشتیبان این نهاد خواند و اظهار داشت: بانک ملی به عنوان بازوی کمکی این نهاد در ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد است.

محمدی از تحقق 97 درصدی تعهد بانک ملی در ارائه تسهیلات به قشر مددجوی این نهاد خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از سوی بانک ملی بسیار راحت و آسان انجام شود بطوری که این امر در جامعه مددجویی بازخورد خوبی را در برداشته است.

رئیس بانک ملی شهرستان بهمئی از بانکها در خودکفایی خانواده‌های مددجو به عنوان دستگاه اقتصادی و عامل مهم یاد کرد و خاطرنشان ساخت: بانکها در مباحث اقتصادی نقش اساسی دارند و هر چه در این میان همکاری بهتر و بیشتر باشد، شاهد پیشرفت‌های بهتری خواهیم بود.

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول