اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه مددجویان کمیته امداد سبزوار

دوره‎های مهارت‎های زندگی در سبزوار برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: پنجمین دوره کلاس‌های مهارت‌های زندگی ویژه 135 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

دوره‎های مهارت‎های زندگی در سبزوار برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سیدحسین کرابی در اختتامیه این دوره از دوره‎های مهارت‎های زندگی با اشاره به تحت پوشش بودن 25 هزار مددجو در کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این دوره‎ها می‎تواند از ایجاد و بروز ناهنجاری و آسیب‎های اجتماعی، جلوگیری کند و مهارت‎های لازم را جهت مقابله و برخورد با این پدیده‌ها در بر داشته باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 500 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد سبزوار کلاس‎های مهارت‌های زندگی را گذرانده‎اند و از مباحث آموزشی شامل دینی و اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت روان و بهداشت فردی بهره‎مند شده‎اند.

کرابی توانمندسازی خانواده‎های تحت پوشش را از دیگر رویکردهای کمیته امداد برشمرد و اظهار داشت: 50 درصد از مددجویان این نهاد قابلیت انجام کار را دارا هستند که این اداره آمادگی لازم جهت ارائه آموزش و ایجاد اشتغال مددجویان را دارد.

مدیر کمیته امداد سبزوار ادامه داد: سهمیه این اداره در سال جاری جهت ایجاد اشتغال 2 هزار و 700 شغل است که از سهمیه فوق 75 درصد آن عملیاتی شده است.

وی یکی از مشکلات حوزه اشتغال در این اداره را پرداختی‎ها عنوان کرد و افزود: با برطرف شدن مشکل پرداختی‎ها سهمیه اشتغال این شهرستان بصورت 100 درصد اجرا می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول