اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

جوجه‌ریزی 70 هزار قطعه‌ای در مرغداری‌های شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از جوجه‌ریزی 70 هزار قطعه‌ای در مرغداری‌های شوشتر خبر داد و گفت: تولید امسال رشد زیادی خواهد داشت.

جوجه‌ریزی 70 هزار قطعه‌ای در مرغداری‌های شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پیش از ظهر امروز نادر پوررکنی در بازدید از مرغداری‌های این شهرستان اظهار داشت: در سال‌جاری در هشت مرغداری شهرستان شوشتر بیش از 70 هزار و 750 قطعه جوجه‌ریزی شده است و این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است.

وی با اشاره به میزان تولید گوشت سفیدی که از این میزان جوجه‌ریزی تولید می‌شود، تاکید کرد: در این جوجه‌ریزی بیش از 140 هزار کیلوگرم گوشت سفید تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برداشت جوجه‌ها در شهرستان شوشتر حداکثر 45 روزه است، تاکید کرد: حداکثر در شهرستان شوشتر با توجه به شرایط آب و هوایی برداشت جوجه 45 روز طول می‌کشد و به این دلیل پیش از عید این میزان گوشت سفید به بازار عرضه می‌شود.

پوررکنی با اشاره به اینکه حمایت از بخش تولید به صورت جدی پیگیری می‌شود، تاکید کرد: برای حمایت از بخش تولید در سطح شهرستان شوشتر برنامه‌ریزی اساسی انجام شده است و همه دستگاه‌ها برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در بخش دامداری و کشاورزی همکاری خوبی انجام می‌دهند.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی زیادی برای توسعه در بخش کشاورزی را دارد، تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی زیربنای ایجاد اشتغال پایدار است که باید با تمام توان از آن حمایت شود.

وی خاطر نشان کرد: توسعه و حمایت از بخش کشاورزی و دامداری ایجاد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال است و به این دلیل حمایت از این بخش با ایجاد اشتغال ارتباط نزدیک دارد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول