اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جشنواره‌ای علمی پژوهشی برگزار شد

نجات تخم‌مرغ در رودان هرمزگان

خبرگزاری فارس: جشنواره علمی پژوهشی نجات تخم‌مرغ توسط آموزش و پرورش شهرستان رودان و با حضور دانش‌آموزان ابتدایی برگزار شد.

نجات تخم‌مرغ در رودان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، در مرحله شهرستانی این جشنواره علمی و پژوهشی 84 دانش‌آموز در قالب 42 تیم دو نفره از مدارس و مجتمع‌های آموزشی در فضایی سالم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم دبستان حضرت رقیه (س)، شهید اخلاقی جغین و نسیبه به عنوان تیم‌های اول تا سوم معرفی و با مدال جشنواره، لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

تیم دبستان شهید اخلاقی علاوه بر کسب مقام دوم جشنواره، لوح سپاس و جایزه بهترین سازه برای سقوط آزاد را نیز از آن خود کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: در رویداد علمی علاوه بر انتخاب و معرفی سه تیم برتر از تمامی دانش‌آموزان شرکت کننده در جشنواره، مربیان و مدیران آنان نیز با لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رودان در حاشیه برگزاری این جشنواره، شکوفائی، پرورش خلاقیت‌های فردی، ایجاد شور و نشاط توأم با خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری جشنواره نجات تخم‌مرغ در مدارس برشمرد.

موسی خادمی با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف، برگزاری مسابقه و جشنواره‌های علمی، آموزشی و پژوهشی را بستر و زمینه‌ای مناسب برای بروز خلاقیت، پرورش و شکوفایی استعدادهای آنان دانست.

هدف از برگزاری جشنواره علمی ـ ‌پژوهشی نجات تخم‌مرغ، طراحی سازه‌ای است که بتواند مواد غذایی که از ارتفاع بالا به سمت زمین پرتاب می‌شوند را کاملاً سالم فرود آورد و امکان دسترسی به آن را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند.

انتهای پیام/2310/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول