اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی‌های نو در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: فارس به دلیل برخورداری از دو نعمت آفتاب و وزش باد، ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی‌های نو را دارد.

سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی‌های نو در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، به دنبال برگزاری هفته بزرگداشت شیراز در کشور پرتغال، استاندار فارس در نشستی با اعضای کنسرسیوم انرژی‌های نو این کشور، دیدار کرد.

حسین صادق عابدین در این نشست که با حضور کارلوش کاریراش شهردار شهر کش کاش برگزار شد، اظهار داشت: هوای دلپذیر و آفتاب مناسب شهر شیراز که از دیرباز زبانزد عام و خاص بوده است و در تمام طول سال قابل استفاده بوده، شرایط را برای استفاده از این نعمت خداوندی مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه در تمام طول سال شاهد وزش باد در اغلب نقاط استان فارس هستیم، افزود: به همین منظور و با توجه به گرانی انرژی‌های فسیلی و مشکلات زیست‌محیطی ناشی از استفاده از آن‌ها، از هر طرحی برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های نو استقبال می‌کنیم.

صادق عابدین همچنین در جمع پنج شرکت برتر بین‌المللی در زمینه انرژی‌های نو در پرتغال اضافه کرد: شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی در استان فارس مهیا است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

همچنین شرکت‌های پرتغالی علاقه مندی خود را برای همکاری در زمینه انرژی خورشیدی و بادی و نصب پانل‌های خورشیدی در استان فارس اعلام کردند.

در پایان استاندار فارس برای بازدید میدانی از ظرفیت‌های این استان برای سرمایه‌گذاری، از اعضای کنسرسیوم انرژی‌های نو پرتغال برای سفر به شیراز دعوت کرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول