اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مجمع خیران آمل:

باشگاه و سرای سالمندان در آمل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مجمع خیران آمل گفت: باشگاه و سرای سالمندان در شهرستان آمل راه‌اندازی می‌شود.

باشگاه و سرای سالمندان در آمل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عطاء‌الله حیدرزاده صبح امروز در مجمع خیران شعبه سه این شهرستان با بیان این‌که مجوز خانه سالمندان برای این مجمع دریافت شده است، گفت: اگر چه نام خانه سالمندان شایسته قشر باتجربه شهرستان نیست اما تلاش می‌کنیم از این مجموعه به عنوان باشگاه سالمندان استفاده و بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به این‌که این مجموعه دارای 40 واحد و سوئیت خواهد بود، گفت: این مرکز دارای امکانات ویژه آشپزخانه، کتابخانه، مرکز مطالعه به عنوان سرای مهر مورد استفاده بازنشستگان قرار می‌گیرد.

حیدرزاده با اعلام این‌که مجمع خیران شهرستان آمل با راه‌اندازی مرکزی به نام خانه پدر از کودکان یتیم سه تا هفت سال نگهداری می‌کند، اظهار داشت: حدود 50 یتیم از خدمات آموزشی، پزشکی، غذای سالم و روان‌شناسی این مرکز استفاده می‌کنند.

به گفته وی، این کودکان که پدران خود را از دست دادند و مادرانشان نیز برای امرار معاش کار می‌کنند، با سرویس‌هایی به این مرکز منتقل می‌شوند و عصرها به خانه‌های خود باز می‌گردند.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران شهرستان آمل با اشاره به این‌که مجمع خیران در زمینه کتابخوانی نیز سهمی دارد، افزود: آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور در زمینه کتاب و کتابخوانی است و شرایط فعلی آن در این زمینه خشنودکننده نیست.

وی تصریح کرد: قرار است زمینی برای ساخت کتابخانه در اختیار مجمع خیران شهرستان قرار گیرد.

حیدرزاده با بیان این‌که 20 واحد مسکونی برای نیازمندان شهرستان در قالب مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: این طرح در سال گذشته کلنگ خورده و مراحل ساخت آن نیز رو به پیشرفت است.

وی با اشاره به این‌که این مجمع تاکنون موجبات آزادی 30 زندانی را فراهم کرده است، گفت: تاکنون بیش از 400 جهیزیه در اختیار نوعروسان کم بضاعت قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول