اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حضور بخش خصوصی یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی، حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری آنها است.

حضور بخش خصوصی یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی است

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اصلاح مصرف یکی از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه تلقی می‌شود.

وی افزود: اصلاح مصرف در برخی موارد صورت گرفته و پس از اجرایی شدن فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها شاهد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و به ویژه برق در قشر مصرف‌کنندگان بوده‌ایم.

تاجگردون با بیان اینکه بخش خصوصی عاملی تاثیرگذار در توسعه انرژی است، خاطر نشان کرد: یکی از ضرورت‌های توسعه انرژی، حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری آنها است. وجود نیروگاه‌های متعدد و صادرات برق به کشورهای همجوار خود مبین توسعه و خودکفایی انرژی است.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به سمت انرژی‌های پاک چون انرژی بادی و خورشیدی برویم و با سرمایه‌گذاری اولیه از انرژی تقریبا رایگان و سالم استفاده کنیم.

تاجگردون یادآور شد: حضور بخش خصوصی در صحنه انرژی کشور می‌تواند زمینه‌ساز رشد و ارتقای بهره‌وری در این بخش باشد.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سودآوری و ارزآوری و ارتباط با کشورهای همجوار در حوزه انرژی گفت: انرژی و به ویژه برق ظرفیت بسیار مناسبی برای باز کردن باب تعاملات با کشورهای منطقه و ارزآوری تلقی می‌شود.

دومین همایش فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کار در تجارت انرژی الکتریکی(برق)، چهارم و پنجم بهمن ماه امسال در هتل پردیسان مشهد توسط گروه مهام شرق برگزار ‌شد.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول