اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان:

جهانی شدن مبارزه با رژیم صهیونیستی دستاورد انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان جهانی شدن مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست.

جهانی شدن مبارزه با رژیم صهیونیستی دستاورد انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حجت ‌‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در جمع خبرنگاران افشای چهره واقعی کشورهای غربی، شکستن ابهت قدرت پوشالی ابرقدرت‌ها، حاکمیت یافتن فقه و فقاهت، احیای حاکمیت ولایت فقیه، خودباوری فرهنگی، ایجاد معنویت، ایثار و شهادت‌طلبی، توصیه و تقویت فرهنگ نماز جماعت، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بیداری اسلامی را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد.

وی تصریح کرد: امروز وعده الهی تحقق یافته و ملت مسلمان ایران، برخوردار از عزت در دنیا، امنیت و آرامش، حکومت بر مبنای اسلام و پیشتاز در مبارزه با استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های شگرف کاشان در دوران بعد از انقلاب اسلامی طی 33 سال گذشته گفت: قبل از انقلاب اسلامی در بخش بهداشت و درمان کاشان تنها 10 پزشک خارجی فعالیت داشت، اما امروز 720 پزشک بومی در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی هستند.

به گفته وی طی این مدت تخت‌های بیمارستانی در شهرستان کاشان از 930 تخت به بیش از 30 هزار تخت بیمارستانی افزایش یافته است.

وی همچنین افزایش تعداد تعاونی‌های فعال در شهرستان کاشان از 10 تعاونی به 89 تعاونی، بیمه خدمات درمانی از سه هزار و 800 نفر به 80 هزار نفر، سالن‌های ورزشی از سه سالن به 32 سالن ورزشی، تعداد تلفن‌های ثابت به 190 هزار خط تلفن در کاشان و شش شهر و روستای تابعه و تعداد واحد صنعتی از 18 واحد صنعتی قبل از انقلاب به 756 واحد صنعتی در بعد از انقلاب را از جمله پیشرفت‌های این شهرستان در دوران انقلاب اسلامی نام برد.   

حسینی دیباجی با اشاره به بهره‌مندی تمامی 55 روستای کاشان از همه امکانات خدماتی شهری آب، برق، گاز و تلفن گفت: تنها یک روستای این شهرستان از برخی امکانات شهری بهره‌مند نیست که این روستا نیز در سال جاری از امکانات خدمات شهری بهره‌مند می‌شود.

وی انقلاب اسلامی را بعد از حکومت پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی(ع) سومین حکومت اسلامی دنیا ذکر و خاطر نشان کرد: ملت ایران به رهبری امام راحل قیام و مستکبران را از کشور بیرون کردند و حکومت اسلامی بعد از یک‌ هزار و 400 سال در ایران اسلامی تأسیس شد و امروز در آستانه جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و حکومت اسلامی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه از تربیت جوانانی مؤمن، مخلص و سالم در جمهوری اسلامی به عنوان فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی نام برد و یادآور شد: در حال حاضر 105 هزار نفر از جوانان شهرستان کاشان عضو فعال بسیج هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کاشان از همایش روحانیون، همایش روابط‌ عمومی و اهل قلم، همایش شعرا و مسابقه شعر انقلاب اسلامی و اعزام روحانیون طلبه به همراه راهیان نور دانش‌آموزی را بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان اعلام کرد.

انتهای پیام/2406/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول