اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین تأکید کرد

لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین گفت: با توجه به اتفاقات متعددی که هر سال در سطح کشور و دنیا رخ می‌هد، لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر بیش از پیش احساس می‌شود.

لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاریان‌پور در دومین جلسه ستاد دهه فجر که در محل فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته و با همکاری دستگاه‌های اجرایی دهه فجر باشکوهی را در سطح شهرستان قزوین شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به اتفاقات متعددی که هر سال در سطح کشور و دنیا رخ می‌دهد، لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر بیش از پیش احساس می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: امسال نیز با توجه به بیداری اسلامی که در سطح دنیا شاهد هستیم، اهمیت برگزاری باشکوه ایام الله دهه فجر بیشتر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین با اشاره به بیداری اسلامی که به ویژه در کشورهای منطقه به وقوع پیوسته است، اظهار داشت: بیداری اسلامی کشورهای مسلمان و وقایعی که در کشورهای منطقه به ویژه کشورهای حواشی کشور ما رخ داده است، نشان دهنده این مهم است که همه دنیا به این اتفاق نظر رسیده‌اند که اکثر این تحولات، تحولاتی هستند که زیر تأثیر انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده‌اند.

قاریان‌پور ادامه داد: امروز همه دنیا می‌دانند که مردم کشورهای منطقه با وجود انقلاب اسلامی جرأت قیام کردن و ایستادگی در برابر ظلم و جور را پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام عنوان کرد: دشمنان نظام با تحریم‌ها و فشارهایی که به جمهوری اسلامی وارد می‌کنند توقع دارند ملت ایران از این وضعیت خسته شده و اعتراف کنند که این تحریم‌ها بر آنها اثر کرده است، در حالی که ملت ایران پای این نظام ایستاده‌ و با رهبری مقام معظم رهبری این انقلاب را پیش می‌برند.

وی افزود: قطع یقین از این نقطه نظر حضور گسترده‌تر و پررنگ‌تر مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر ضرورت بیشتری پیدا می‌کند، به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن که به صورت روز خاص و اعلام عمومی آمادگی مردم به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین اظهار امیدواری کرد که 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که در پیش داریم، باشد.

انتهای پیام/77001/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول