اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

تعزیر 1000 فقره کالای قاچاق در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر حمل و نقل یک‌‌هزار و 53 فقره کالای قاچاق در مازندران خبر داد.

تعزیر 1000 فقره کالای قاچاق در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه متخلفان اقتصادی در مازندران به مبلغ 34 میلیارد و 415 میلیون و 371 هزار و 791 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مهدی عباسی افزود: در این مدت 27 هزار و 439 فقره پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد 27 هزار و 914 فقره با توجه به مانده قبلی مختومه شد.

این مقام قضایی تعزیراتی مازندران خاطر نشان کرد: در این مدت در بخش کالا و خدمات 25 هزار و 931 فقره، در بخش بهداشت یک‌‌هزار و 502 فقره و قاچاق کالا شش فقره به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه فلسفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری بدون طولانی کردن دادرسی است از تعداد پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات 26 هزار و 426  فقره، در بخش بهداشت یک‌هزار و 482 فقره و در بخش قاچاق کالا شش فقره مختومه شد.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: بیشترین تخلفات در این پرونده‌ها به ترتیب گرانفروشی 12 هزار و 171 فقره، عدم درج قیمت 10 هزار و 446 فقره، عدم صدور فاکتور یک‌‌هزار و 686 فقره و حمل و نقل کالای قاچاق یک‌‌هزار و 53 فقره بود.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول