اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد

تأمین آب 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد از تأمین آب چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی روستای اخترآباد شهرستان ملارد خبر داد.

تأمین آب 4 هزار هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای ملارد

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: رفع مشکلات و کمبودهای کشاورزی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

وی ادامه داد: شهرستان ملارد با داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد در زمینه کشاورزی متأسفانه کمبود آب مورد نیاز کشاورزان این صنعت مهم در این شهرستان را تا حدودی با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول افزود: در این راستا و به منظور رفع مشکلات و کمبودهای کشاورزی در این شهرستان آب مورد نیاز برای چهار هزار هکتار از اراضی روستای اخترآباد تأمین شد.

وی با تأکید بر ارائه راهکارهایی بع منظور تأمین آب مورد نیاز کشاورزان در بخش‌های مرکزی، صفادشت و اخترآباد شهرستان ملارد افزود: اجرای طرح‌هایی برای رفع این مشکل ضروری است.

فردی افزود: بر این اساس تأمین آب مورد نیاز از طریق تصفیه‌خانه‌ها و رودخانه شور اخترآباد برای بیش از چهار هزار هکتاری از اراضی روستاهای اختر آباد تأمین شد.

وی تسریع در روند عملیاتی، پیگیری مشکلات و مسائل پیشروی کشاورزی در قالب جلسات و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی را از دیگر نیازهای رفع مشکلات کشاورزی این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/خ30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول