اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ایران اسلامی در مذاکرات 1+5 با اقتدار حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: نمایندگان ایران اسلامی در مذاکرات 1+5 در ارتباط با انرژی هسته‌ای کشورمان با اقتداری وصف‌نشدنی حضور می‌یابند.

ایران اسلامی در مذاکرات 1+5 با اقتدار حضور می‌یابد

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دشمنان نظام از طریق به کار بستن تحریم‌های مختلف به دنبال این موضوع بودند کشورمان را عقب نگه دارند ولی سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از حق مسلم کشورمان حمایت کرده و به اعمال این سیاست ادامه می‌دهند.

وی به برپایی مذاکرات در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: نمایندگان کشورمان به پشتوانه مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران در این نشست‌ها برای انجام مذاکره‌هایی سرنوشت‌ساز شرکت کرده و با همه توان از این حق قانونی و مشروع ایران اسلامی به دفاع کردن می‌پردازند.

باقری با بیان اینکه اخلاق و صنعت در کشورمان رشد متوازنی پیدا کرده است، بیان داشت: دانشمندان ایران اسلامی در راستای دست‌یابی به اهداف صلح آمیز خود برای رسیدن به این فناوری تلاش کرده‌اند به طوری که این موضوع برای هیچ یک از کارشناسان، متخصصان و رسانه‌های مطرح جهان پوشیده نیست که ما برای توسعه صنعتی، پزشکی، دارویی، کشاورزی و ... به دنبال این فناوری بوده‌ایم.

امام جمعه شاهین‌دژ به تشدید شدن تحریم ایادی استکبار جهانی علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: این قبیل تحرکات و برنامه‌ریزی‌های مستکبران عالم منجر به این نمی‌شود اراده، ایمان و تعهد ملت در برابر شهدای انقلاب اسلامی سست شود بلکه هر روز بیشتر به آرمان‌ها پایبند می‌شوند.

باقری با بیان اینکه خواست مخالفان و معاندان تسلیم کردن ملت ما است، افزود: ملت همان طور که تاکنون با هوشیاری و آگاهانه قدم برداشته‌اند باید در دهه چهارم انقلاب به بصیرت خود اضافه کنند بدانند آمریکا هیچ‌گاه به دنبال خیر و صلاح ملل دنیا نبوده است.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول