اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

شرکت 15 هزار نفر در مسابقه ششم «وقف و مردم» در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقه ویژه وقف و مردم در مرحله ششم خبر داد و گفت: در این مرحله 15 هزار نفر شرکت کرده‌اند.

شرکت 15 هزار نفر در مسابقه ششم «وقف و مردم» در همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری شش نوبت مسابقه وقف و مردم در همدان، اظهار کرد: تعداد 15 هزار نفر از مردم استان در این شش شماره شرکت کرده‌اند.

وی هدف از طرح سئوال این مسابقه، که به نوعی نظرسنجی در زمینه نوع تمایل مخاطبان به وقفیات بود را جهت‌دهی به نیات واقفان و توجه به نیازهای روز جامعه در عرصه وقف دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: طبق نظرسنجی که در مسابقه وقف و مردم انجام گرفت پاسخ 60 درصد از شرکت‌کنندگان، وقف در زمینه کمک به ایجاد اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان، 26 درصد برای ایجاد مراکز درمانی مخصوص درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، 9 درصد ایجاد مرکزی برای گسترش و توسعه علوم و معارف اسلامی و 5 درصد نیز گزینه وقف راستای عمران و آبادانی امامزادگان و اماکن متبرکه بوده است.

وی با بیان اینکه اسامی افرادی که در مسابقه شماره شش (آذر و دی ماه) وقف و مردم شرکت و پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند در روزنامه هگمتانه و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان http://hamedan.awqaf.ir درج خواهد شد، تصریح کرد: به 20 نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

صالحی جوایز نفر اول را، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و نفرات دوم تا چهارم را کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعلام کرد و افزود: به سایر برندگان نیز جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

به گفته وی هدف از برگزاری مسابقه «وقف و مردم»، معرفی و شناساندن فرهنگ غنی و ارزشمند وقف، موقوفات و امامزادگان استان همدان به مردم و همچنین معرفی نیات جدید و متناسب با نیازهای روز جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه برگزاری مسابقه وقف و مردم در سال جاری در شش شماره انجام می‌شود، عنوان کرد:‌ از اول تیرماه هر ماه، یک سئوال را برای مسابقه طراحی کرده و از طریق روزنامه‌ها و نشریات محلی، صدا و سیما، سایت‌ها و بنرهای تبلیغاتی به اطلاع هم استانی‌ها می‌رسد.

وی در پایان سخنانش گفت: هدف اصلی ما در برگزاری مسابقه وقف و مردم، ارتباط محکم با مخاطبان است که بر این اساس این ارتباط با مخاطبان و شرکت‌کنندگان بعد از مسابقه نیز همچنان تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول