اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت ارشاد صورت گرفت

توزیع یک میلیون قرآن در خارج از کشور

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک میلیون نسخه قرآن کریم با رسم‌الخط عثمان طه از سوی‌ وزارت ارشاد چاپ و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در خارج از کشور توزیع شده است.

توزیع یک میلیون قرآن در خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم کرمان اظهار داشت: ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای طی چند سال اخیر در حوزه امور قرآن انجام داده‌ و امیدواریم که همه این فعالیت‌ها و تلاش برای ترویج فرهنگ قرآن منتج عمل به قرآن و شکل‌گیری زندگی قرآنی در سراسر کشور شود.

وی عنوان کرد: یکی از بهترین فعالیت‌ها‌ و ماموریت‌های وزارت ارشاد، توفیق خدمت‌گزاری در حوزه قرآن است و در این راستا کارهای قابل توجهی را طی سال‌های اخیر انجام شده است.

فداکار افزود: تعریف فعالیت‌های قرآنی در معاونتی جداگانه با عنوان معاونت قرآن و عترت می‌تواند در ایجاد ساختار مناسب در این زمینه در وزارتخانه و به تبع در استان‌ها منتهی شود.

وی تصریح کرد: بیمه فعالان قرآنی‌، راه‌اندازی کرسی‌های تلاوت قرآن، کمک به فعالیت‌های موسسات قرآن‌، توجه به بخش بین‌الملل در حوزه قرآن، برگزاری هفته‌های قرآنی‌، توجه و گسترش هنرهای مرتبط با قرآن از شاخص‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای ترویج فرهنگ قرآن در سراسر کشور است.

فداکار بیان کرد‌: دشمنان با رویکرد اختلاف‌افکنی بین مسلمانان تبلیغات گسترده‌ای را در کشورهای اسلامی علیه ایران به راه انداخته‌اند به همین دلیل یک میلیون نسخه قرآن کریم با رسم‌الخط عثمان طه از سوی این وزارتخانه چاپ و در خارج از کشور و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان توزیع شده است.

وی گفت: ‌فعالیت‌های مستمر‌، گسترده، هدفمند و بامحتوا در زمینه کلام‌الله، اثر بخش و موثر است‌ به ویژه اینکه جوانان و نوجوانان از این فرهنگ نورانی بسیار بهره می‌برند.

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول