اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد / پیکان را دست‌کم گرفتیم، باختیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی‌های لیگ از این پس بسیار حساس می‌شود و دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد.

دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد / پیکان را دست‌کم گرفتیم، باختیم

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی فردای تیمش برابر پیکان اظهار کرد: در نیم فصل نخست همین تیم پیکان را دست کم گرفتیم و نتیجه را به این تیم واگذار کردیم، به هیچ عنوان نباید اشتباه کنیم و تیمی را دست کم بگیریم.

وی با بیان اینکه باید تمام امتیازات را جمع‌آوری کنیم، تاکید کرد: بازی‌های لیگ از این پس بسیار حساس می‌شود و دیگر جای اشتباه برای سپاهان وجود ندارد، در بازی با پیکان هم احسان حاج صفی را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده دیدار با این تیم هستند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ادامه داد: این یک بازی بسیار حساس برای هر دو تیم است، چراکه هر دو تیم از بازیکنان خوبی سود می‌برند و نمی‌توان گفت کدام تیم برنده دربی است.

وی با اشاره به بازی تیم‌های استقلال و ملوان در هفته گذشته افزود: همین دیدار نشان می‌دهد که هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت، چراکه در این دیدار به عقیده من ملوان بازی بسیار خوبی را از خود نشان داد و استقلال مستحق تساوی هم نبود.

خوروش با اشاره به داوری‌های رقابت‌های تیمش با حریفان گفت: بارها گفته‌ام اشتباهات سهوی داوری بسیار به سپاهان ضربه زده است و در بازی‌هایی مانند سایپا، نفت آبادان و یا فولاد از این بابت ضرر کرده‌ایم.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول