اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری:

به هیچ دلالی باج نمی‌دهم/ هنوز آرم سپاهان بر پیشانی‌ام است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه در هر تیمی بودم به هیچ دلالی باج ندادم، گفت:افتخار می‌کنم که هنوز آرم سپاهان بر پیشانی‌ام مانده است.

به هیچ دلالی باج نمی‌دهم/ هنوز آرم سپاهان بر پیشانی‌ام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالله ویسی در نشست خبری امشب پیش از بازی فردای تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: خوشحال هستم که یک بار دیگر در اصفهان حضور دارم و در مقابل تیم خودم قرار می‌گیرم، اما ناراحت هستم که تیم پیکان وضعیت بحرانی دارد که تاکنون نتوانستیم از آن خارج شویم و این مسئله در حال حادتر شدن است.

وی ادامه داد: این بازی برای ما بسیار مهم است و می‌تواند برد در این بازی ما را از بدشانسی‌هایی که شکست‌های مکرر را پدید آورده بود، دور کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: تمام انگیزه بازیکنان این است که از این بازی نتیجه بگیریم و با دست پر از این بازی خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داریم، تصریح کرد: ارزش بسیاری برای تیم سپاهان و مجموعه باشگاه قائل هستم، اما بازی فردا یک بازی انتحاری برای تیم ما است و تلاش داریم بهترین بازی خود را در مقابل این تیم انجام دهیم تا حریف قدرتمند برای سپاهان باشیم.

ویسی افزود: زمانی که در تیم صبا به عنوان سرمربی حضور داشتم، بسیاری از بازیکنان لیگ برتری خود را حفظ کردم و شش تا هفت بازیکن از لیگ دسته اول به این تیم اضافه کردم، اما اشتباه من در تیم پیکان این بود که به یک تیم لیگ دسته اولی، بازیکنان همان لیگ را اضافه کردم و به همین دلیل نتوانستیم در لیگ برتر بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر احساس خطر می‌کنیم، اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و به طور حتم به رتبه‌های بالای جدول صعود خواهیم کرد، درست مانند سپاهان که سال گذشته در همین ایام 9 امتیاز از صدرجدول فاصله داشت، اما در پایان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد، در پیکان هم قصد داریم از این تفکر استفاده کنیم تا بتوانیم خود را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به دلالی افزود: شغل من مهم نیست، مهم کاری است که من باید برای کشور خود انجام دهم و من مطمئن هستم هیچ کدام از شما پس از این علیه من نمی‌نویسید؛ اما آن دلالی که به من زنگ می‌زند و می‌گوید هر سال من 70 درصد تیم صبا را می‌بستم و امسال تو آمده‌ای و نان زن و بچه من را بریده‌ای و بعد می‌گوید ما ساپورت می‌کنیم تا برکنار شوی، من افتخار می‌کنم که دشمن دارم، همان‌طور که امام علی(ع) فرموده‌اند، اگر دشمن نداشته باشی منافقی، افتخار من این نیست که یک دلال عکس من را در روزنامه بزند، بلکه افتخار من این است که افرادی مانند فتح‌الله زاده، ساکت، رحیمی و رویانیان در حین کناره گیری من از تیم پیکان خواستند که در تیم بمانم و تحت تأثیر شرایط محیطی قرار نگیریم که این مسئله موجب شد تا امید دوباره در من پیدا شود.

وی با بیان اینکه مشکل تیم پیکان احساسی بودن این تیم است، ابراز داشت: در دفاع یا خط حمله مشکلی نداریم و بردهایی که به دست آوردیم، نشان از توان بالای تیم پیکان دارد، اما وقتی گلی می‌خوریم، تیم احساسی می‌شود و نمی‌تواند احساس خود را کنترل کند که در نتیجه به خوردن گل‌های بیشتر می‌انجامد.

ویسی تأکید کرد: سپاهان به دلیل حضور مستمر در صدر جدول و جام باشگاه‌های آسیا شخصیت قهرمانی پیدا کرده و شرایط این تیم به گونه‌ای شده که اگر یک سال در آسیا حضور نداشته باشد، غیبت این تیم احساس می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به توانایی‌های تیم فوتبال سپاهان ایمان دارم که یکی از دو جام حذفی یا لیگ برتر از آن سپاهان است و افتخار من این است که آرم سپاهان بر روی پیشانی‌ام است.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول