اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

آرا کمیته انضباطی به ضرر سپاهان است/ برد 10 بر صفر به کار ما نمی‌آید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: آوراژ گل برای تیم ما بسیار مهم است و آرا کمیته انضباطی که نتایج بازی های نیمه تمام ما را 10 بر صفر به سود سپاهان اعلام میکند به زیان هندبال سپاهان است.

آرا کمیته انضباطی به ضرر سپاهان است/ برد 10 بر صفر به کار ما نمی‌آید

مجید رحیم زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی دو هفته‌ای که از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال می‌گذرد در دو بازی خود با مشکلاتی از سوی تیم‌های کاسپین قزوین و شهرداری ارومیه مواجه شدیم که به ضرر تیم ما تمام شد.

وی تصریح کرد: در بازی با تیم قزوین تیم حریف به دلیل اعتراض به داوری بازی را نیمه کاره رها و زمین مسابقه را ترک کرد که منجر به این شد کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را 10 بر صفر به سود سپاهان اعلام کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: همچنین تیم شهرداری ارومیه نیز به دلیل برخی مشکلات در بازی مقابل تیم ما ظاهر نشد که رأی کمیته انضباطی در مورد این دیدار اعلام نشده و در صورتی که این بازی هم با نتیجه 10 بر صفر به سود ما اعلام شود می‌تواند بسیار به ضرر تیم ما تمام شود.

وی تأکید کرد: در بازی رفت با هر دو تیم قزوین و ارومیه این تیم‌ها را با اختلاف 21 گل شکست دادیم و در شرایطی که آوراژ گل برای تیم ما بسیار مهم است این آرا کمیته انضباطی که البته طبق قانون است می‌تواند به زیان تیم ما باشد چراکه در نیم فصل نخست هم تنها با اختلاف یک گل تفاضل توانستیم قهرمان نیم فصل شویم که این موضوع اهمیت تفاضل گل را نشان می‌دهد و همچنین ثابت می‌کند که این آرا به زیان تیم ما تمام می‌شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: رأی کمیته انضباطی در مورد تیم شهرداری ارومیه تاکنون اعلام نشده و احتمال اینکه این دیدار برگزار شود وجود دارد.

وی در ادامه به دیدار هفته آینده تیمش برابر هپکو اراک اشاره کرد و افزود: تمرینات خود را طی چند روز گذشته برگزار و با بازگشت بازیکنان مصدوم تیممان مانند مانیان و بابا صفری از هر لحاظ آماده بازی با تیم اراکی هستیم.

رحیم زاده با اشاره به تیم هپکو اراک تأکید کرد: این تیم بازیکنان جنگنده و بسیار با انگیزه‌ای دارد که تیم خود را از گذشته حفظ کرده و از مربی بسیار خوبی برخوردار است که هندبال را به خوبی می‌فهمد و ما هم کار سختی مقابل این تیم داریم.

وی در پایان گفت: تمام بازیکنان با روحیه بسیار خوب مصمم به تکرار عنوان قهرمانی خود هستند.

انتهای پیام/2302/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول