اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان با پیکان به سیبل مدعیان می‌زند

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان که دوباره به جمع مدعیان بازگشته می‌تواند با برد برابر پیکان، منتظر نتیجه سایر تیم‌های مدعی بماند.

سپاهان با پیکان به سیبل مدعیان می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود اما برگزاری دربی تهران سبب شده تا سایر دیدارها به نوعی تحت‌الشعاع این بازی قرار گیرد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم سپاهان رده چهارمی در ورزشگاه فولادشهر به دیدار تیم پیکان رده شانزدهمی می‌رود.

تیم سپاهان که نیم فصل دوم را با دو باخت متوالی آغاز کرد، در دو هفته اخیر با به فراموشی سپردن مشکلات، دو برد پر گل کسب کرده که موجب شده این تیم یک بار دیگر به کورس قهرمانی باز گردد.

در طرف مقابل تیم پیکان وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند و در هفته‌ای که گذشته باخت‌های بدی را کسب کرده است تا عبدالله ویسی سرمربی این تیم در شرایط بدی قرار بگیرد.

در دیدار رفت تیم پیکان توانست تیم سپاهان را شکست بدهد و این باخت با حاشیه‌های زیادی همراه بود اما در دیدار برگشت شرایط برای شکست پیکان و انتقام گرفتن از این تیم فراهم شده است.

تیم سپاهان در حال حاضر با صدر جدول رده‌‌بندی فاصله‌ی چندانی ندارد و در صورتی که بتواند پیروز این بازی شود، باید منتظر لغزش سایر تیم‌های مدعی بماند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول