اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عمق 570 متری

استاندار کرمان از معدن زغال‌سنگ پابدانا بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان از معدن زغال‌سنگ پابدانای جنوبی شهرستان کوهبنان بازدید کرد.

استاندار کرمان از معدن زغال‌سنگ پابدانا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، استاندار کرمان عصر امروز در بازدید از معدن زغال‌سنگ پابدانای جنوبی شهرستان کوهبنان با حضور در عمق 570 متری زمین از نزدیک با کارگران معدن به گفت‌وگو نشست.

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرستان کوهبنان به لحاظ معدنی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و اشتغال زیادی را نیز در این راستا دارد.

اسماعیل نجار با اشاره به حادثه ریزش معدن زغال‌سنگ هجدک راور در سال 89 و جان باختن چهار معدنچی بیان داشت: با توجه به سختی کار در معدن تصمیم بر آن گرفتیم که از معادن بازدید و از نزدیک با مشکلات کار آشنا و سختی‌‌ها را لمس کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ابزار و امکانات خوبی در اختیار است که صاحبان معادن باید برای ایمنی کارگران و استخراج از آنها بهره‌ ببرند.

نجار خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که تمام امکانات برای کارگران معدن فراهم شود، با راه‌اندازی کارخانه کک‌سازی راور با توجه به معادن زغال‌سنگ منطقه سرمایه‌ها و امکانات بهتری فراهم می‌شود.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: معادن زغال‌سنگ خطرناکترین معادن هستند که مشکلات و مباحث ایمنی، سلامت و ... به همراه دارد.

وی با اشاره به بازدید‌های متعدد مسئولان استان از جمله مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجماعی از معادن زغال‌سنگ کوهبنان افزود: حضور مسئولان در معادن و آشنایی از نزدیک با سختی کار در زمینه فراهم ساختن ایمنی معادن تاثیر به سزایی دارد.

متقی ابراز داشت: این حضور تذکری برای مسئولان برای اصلاح امور و مشکلات موجود است.

انتهای پیام/80017/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول