اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین شهر:

مهم‌ترین عبادت خدمت به خلق خداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: یکی از مهم‌ترین آموزهای دینی که به آن تأکید فراوان شده است، خدمت به خلق خداست.

مهم‌ترین عبادت خدمت به خلق خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان پیش از ظهر امروز در اجلاس هم‌اندیشی شورای اسلامی استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه در سالن جلسات شیخ بهائی شهر شاهین شهر اظهار کرد:  پیشاپیش میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به شما عزیزان و خادمان مردم تبریک گفته و از زحمات شهردار شاهین شهر و پرسنل آن به دلیل برگزاری این جلسه  تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به تعبیر شهید مطهری، پایه‌های این انقلاب فرهنگی است، یعنی براساس مسائل اقتصادی مردم به  خیابان‌ها نریختند و قیام نکردند، بلکه برای دینشان به خیابان‌ها ریختند و ما باید هم‌اکنون برای حفظ دین مردم هزینه کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن هم متوجه شده است که اگر مردم را از دین جدا کند، به آمال و آرزوهای خود می‌رسد، اما همین دشمن نمی‌داند این درخت تنومند با خون چه عزیزانی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه خدای تبارک و تعالی برای عبادت انسان‌ها را خلق کرده است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عبادات و آموزهای دینی که به آن تأکید فراوان شده است، خدمت به خلق خداست.

ملکیان اذعان کرد: هر چند در طواف خانه خدا باشیم، اما آن هنگام هم باید اولویت اول ما خدمت به خلق و بعد طواف خانه خدا باشد و باید همه مواظب باشیم با روی گشاده با مردم رفتار کنیم.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول