اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کهنوج:

حضور آموزگاران کهنوجی در دوره‌های ضمن خدمت الزامیست

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: کلاس‌های ضمن خدمت را دایر کردیم و تمام آموزگاران ملزم به شرکت در این دوره‌ها هستند تا بتوانند، مطالب درسی را به شکل مناسب و صحیح به دانش‌آموزان انتقال دهند.

حضور آموزگاران کهنوجی در دوره‌های ضمن خدمت الزامیست

محمود دیناری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج با بیان اینکه مقطع ابتدایی مهمترین مقطع دوران آموزش یک فرد است، اظهار داشت: در راستای تبیین برنامه‌های سند تحول بنیادین و کیفیت بخشی به امر آموزش به همراه کارشناس ابتدایی و تیم بازدید از مدارس ابتدایی شهر و روستا به ویژه پایه‌های دوم و ششم این شهرستان بازدید انجام شد.

این مسئول افزود: هدف ما از این بازدیدها کمک به آموزگاران در روش تدریس، ارزشیابی، پوشه‌های کار و... است که توانسته‌ایم با حضور سرگروه‌های آموزشی در مدارس تا حدودی این کمبودها را جبران کنیم.

دیناری‌نژاد تصریح کرد: همراه با آغاز سال تحصیلی به طور منظم کلاس‌های ضمن‌خدمت را دایر کردیم و تمام آموزگاران ملزم به شرکت در این دوره‌ها هستند تا بتوانند، مطالب درسی را به شکل مناسب و صحیح به دانش‌آموزان انتقال دهند.

وی با بیان اینکه مدارس مروج سلامت شهرستان بهترین مکان ترویج فرهنگ تغذیه در بین دانش‌آموزان است، گفت: پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز سلامت در دانش‌آموزان از اهداف مدارس مروج سلامت است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج متذکر شد: دستیابی به سلامت دانش‌آموزان، والدین و آموزگاران در تمام ابعاد از جمله اهداف این مدارس است و مدارسی که با این نام شناخته می‌شوند، دارای اهداف و سلسله مراتب مشخص و طبقه‌بندی شده، در راستای سلامت دانش‌آموزان هستند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ترویج و استقرار مفاهیم ارتقای سلامت در میان دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف مدارس مروج سلامت است.

انتهای پیام/80008/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول