اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان مطرح کرد

خدمتگزاری با هیچ بهانه‌ای تعطیل نمی‌شود/تشکر ‌از «تیتر‌» برخی رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با بیان اینکه خدمتگزاری با هیچ بهانه‌ای تعطیل نمی‌شود، گفت: امروز وضعیت مثل زمان جنگ است و با تمام سختی‌ها هر کسی که روحیه خدمتگزاری دارد برای پیشبرد کار وارد میدان شود.

خدمتگزاری با هیچ بهانه‌ای تعطیل نمی‌شود/تشکر ‌از «تیتر‌» برخی رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی محمد آزاد شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فامنین با بیان اینکه هفته وحدت برای وحدت بین همه فرقه اسلامی است، اظهار داشت: ما می‌توانیم از هفته وحدت در راستای رفع اختلافات بین فرقه و مذاهب اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: مسلمانان در ماهیت اختلافی بین هم ندارند و اگر اختلافی هست آن را دشمنان اسلام ایجاد کرده‌اند که با بهره‌مندی از هفته وحدت می‌توانیم این سلایق را به اتحاد تبدیل کنیم.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان تصریح کرد: رئیس جمهور با حضور در استان مسائل و کارهای همدان را از نزدیک بررسی کرد و با کسب گزارش، در روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت و در واقع برای قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران خدمت‌رسانی به همدان آمد.

وی با اشاره به اینکه حاصل کارها فردی نیست، خاطرنشان کرد: انجام کارها با کار جمعی و گروهی به نتیجه مطلوب می‌رسد.

آزاد در ادامه با بیان اینکه روز گذشته با حضور رئیس جمهور چند طرح بزرگ استانی به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: اعتبارات را خدا می‌رساند اما کارها باید به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: روزی دشمن با جنگ تحمیلی و امروز با تحریم و مسائل اقتصادی و فرهنگی برای نظام اسلامی ایجاد مشکل می‌کند اما با ایستادگی و تدبیر این مسائل را پشت سر می‌گذاریم.

استاندار همدان ادامه داد: در اوضاع و احوال اقتصادی حاکم در کشور و کمبود اعتبارات از رئیس جمهور خواستیم که آرزوی مردم استان همدان را که داشتن راه آهن است، محقق کند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه کشور در تهیه ریل راه آهن مشکل دارد، رئیس جمهور قول داد که 260 کیلومتر ریل گذاری مسیر راه آهن تهران - همدان تا پایان دولت دهم انجام شود و سوت قطار در همدان به صدا درآید.

آزاد در ادامه به قول مساعد رئیس جمهور برای ریل‌گذاری راه آهن ملایر به نهاوند و غرب کشور اشاره کرد و افزود: برای راه آهن تهران به همدان تاکنون 5 کیلومتر ریل‌گذاری شده و این در حالی است که برخی از رسانه‌های به جای تشکر از این کار بزرگ تیترهای جنجالی کار کردند.

استاندار همدان با اشاره به نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: این نامگذاری‌ها تنها برای شنیدن و تبریک گفتن و یا نصب بنر و چاپ سر برگ کاغذهای ادارات نیست بلکه آئین نامه اجرایی کار و خدمت است.

آزاد در ادامه با بیان اینکه ما نباید در مقابل فرامین رهبری بهانه بیاوریم، تاکید کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی چه کاری کردیم و آیا برای مردم این موضوع را تبیین کردیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری موضوع جذب حداکثری و دفع حداقلی را مطرح کردند اما به خیلی از افراد انگ چسباندیم.

استاندار همدان گفت: ما مأمور به خدمت هستیم و از همه خواهش می‌کنیم وارد میدان شوند و هرکسی کارهای خود را انجام دهد و در کار دیگری دخالت نکند.

وی سپس با بیان اینکه خدمتگزاری با هیچ بهانه‌ای تعطیل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امروز وضعیت مثل زمان جنگ است و با تمام سختی‌ها هر کسی که روحیه خدمتگزاری دارد برای پیشبرد کار وارد میدان شود.

آزاد ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که مثل زمان جنگ گاهی وقت‌ها باید روی مین رفت و در راه خدمتگزاری باید هر سختی را تحمل کرد.

وی در ادامه سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: در فتنه سال 88 دشمنان برنامه‌ریزی کردند و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم بزرگان اخطار می‌دهند که فتنه‌ای دیگر در راه است.

استاندار همدان اضافه کرد: دشمن دوبار یک برنامه را در ایجاد فتنه انجام نمی‌دهد و برای رفع توطئه‌های دشمن نیازمند بصیرت برای تمیز دادن مسائل از یکدیگر هستیم.

وی ادامه داد: تنها راه نجات از فتنه احتمالی دشمن اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است.

آزاد در ادامه این مراسم به سیدرسول حسینی فرماندار جدید فامنین توصیه‌هایی داشت و افزود: ما آدم هیچکس نیستیم جز نظام جمهوری اسلامی ایران و وامدار کسی جز مردم نیستیم و نباید منافع عام را فدای منافع شخصی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر حتی یک مجرم به دفتر کارت آمد و درخواستی داشت به درخواست او توجه کن.

استاندار همدان با بیان اینکه به روستاها باید توجه داشت، گفت: روستائیان زبان شکایت و تشکر ندارند شما به سراغ آنها بروید و از نزدیک با مسائل‌شان آشنا شوید و اگر نمی‌توانید کاری برای آنها انجام دهید به آنها توضیح دهید.

وی خاطرنشان کرد: طرح توسعه کشاورزی، مسئله اشتغال جوانان و احترام به مردم را در دستور کار و برنامه‌های خود قرار دهید.

در پایان این مراسم سید رسول حسینی به عنوان فرماندار جدید فامنین معرفی و از خدمات مهدی باب‌الحوائجی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/89019/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول