اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمقدری:

جشنواره فیلم فجر رویدادی فرهنگی و انقلابی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان سینمایی کشور گفت: جشنواره فیلم فجر به حق رویدادی فرهنگی و انقلابی است که سال به سال رونق بیشتری می‌گیرد.

جشنواره فیلم فجر رویدادی فرهنگی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول جواد شمقدری در اختتامیه جشنواره فیلم امید که به صورت تماس تلفنی از کشور لبنان با محل برگزاری این مراسم انجام شد اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر رویدادی فراتر از سینماست، به تعبیری می‌توان گفت رویکردی ملی دارد و چون در دهه مبارک فجر است که رویکردش ملی شده و به نوعی با بزرگ‌ترین واقعه تاریخی ما پیوند خورده است.

مسئول سازمان سینمایی کشور افزود: جشنواره فیلم فجر فرصتی است که سینماگران و علاقمندان بتوانند تولیدات خود را تماشا کرده و در مورد آنان بحث و تبادل نظر کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به مشکل کمبود بودجه برای دستگاه‌ها که این مشکل شامل ما شده در حال تلاش برای برپا شدن هرچه باشکوه‌تر این مراسم همچون سال‌های پیش هستیم.

شمقدری افزود: با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری در مورد کرسی آزاد اندیشی و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری برگزاری جشنواره‌های فیلم در فضای دانشجویی و دانشگاهی بسیار مفید و خوب است و این برنامه‌ها راه ارتباط دانشجویان با سینماست.

به گزارش خبرگزاری فارس، علت عدم حضور شمقدری در مراسم اختتامیه فیلم امید در دزفول، حضور وی در لبنان و پیگیری و آغاز کار تولید فیلم‌های بین‌المللی در زمینه‌های مقاومت اسلامی لبنان در منطقه و غلبه آنان در جنگ 33 روزه بوده است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول