اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

«بزرگ‌مرد کوچک» به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور فیلم «بزرگ‌مرد کوچک» در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و گفت: این فیلم هم اکنون در حال برطرف کردن نواقص است.

«بزرگ‌مرد کوچک» به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌رسد

حجت الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ساخت فیلم زندگی شهید بهنام محمدی راد نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس در خوزستان به پایان رسیده است.

وی افزود: فیلم زندگی سردار شهید بهنام محمدی راد در جشنواره فیلم کرمانشاه حضور یافت و هم اکنون مراحل برطرف کردن نواقص را سپری می‌کند.

سپهر به اعتبار اختصاصی یافته برای ساخت فیلم «بزرگ‌مرد کوچک» اشاره کرد و گفت: ساخت این فیلم کم‌تر از 10 میلیارد ریال هزینه داشته است که حدود یک میلیارد و 900 میلیون ریال ار اعتبارات دور سوم سفر هیئت دولت به خوزستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای آن در نظر گرفته شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فیلم زندگی شهید بهنام محمدی راد را یک فیلم مشارکتی دانست و خاطر نشان کرد: برای ساخت فیلم داستان زندگی این شهید نوجوان، عوامل سازنده به ویژه کارگردان و تهیه کننده تعامل خوبی با خانواده شهید داشتند.

وی ادامه داد: این فیلم به کارگردانی صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان و حبیب اللهیاری ساخته شد و فیلمبرداری آن در استان خوزستان انجام شده است.

سپهر در ادامه به معرفی سردار شهید بهنام محمدی راد پرداخت و گفت: این شهید نوجوان در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و در 28 مهرماه سال 1359 در خرمشهر در درگیری با متجاوزان بعثی شربت شهادت نوشید.

وی اضافه کرد: شهید بهنام محمدی راد نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس است که در روزهای نخست جنگ تحمیلی در خونین شهر قهرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/72004/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول