اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مقدونیه‌ای تیم ایرانجوان بوشهر:

بازی مقابل تیم پاس همدان برای هر تیمی سخت است

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتبال ایرانجوان بوشهرگفت: با توجه به نتایج پر فراز‌ و نشیب تیم فوتبال پاس همدان در لیگ امسال، سابقه و تجربه این تیم و بازیکنان آن، رویارویی با پاس برای هر تیمی از سختی‌های خاصی برخوردار است.

بازی مقابل تیم پاس همدان برای هر تیمی سخت است

زوران اسمیلسکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه اینکه من در لیگ دسته یک امسال در گروه یک فعالیت داشتم، اما از قبل اطلاعات خوبی درباره تیم‌های گروه 2 و تیم پاس داشتم و قطعاً با شناختی خوبی برابر این تیم قدیمی فوتبال ایران به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه تیم پاس در 16 هفته گذشته 9 برد شش باخت و یک مساوی داشته است، ادامه داد: این نتایج نشانگر عجیب و غریب بودن این تیم است، بازی مقابل این تیم با فراز و نشیب‌هایی که در نتیجه‌گیری داشته بسیار سخت و غیر قابل پیش‌بینی است.

سرمربی مقدونیه‌ای تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با اشاره به صحبت‌هایی که با وینگو بگوویچ سرمربی سابق این تیم داشته تصریح کرد: وینگو معتقد بود که تیم خوبی را جمع کرده اما مشکلات مالی مهم‌ترین دغدغه پاسی‌ها بوده و شاید این موضوع باعث شده تا این تیم با این مهره‌ها و نفرات نتواند نتیجه لازم را بگیرید و حاشیه برای هر تیمی وجود دارد، اما باز هم تأکید می‌کنم بازی برابر پاس همدان برای هر تیمی سخت و مشکل است.

وی با اشاره به حضور دو نماینده از استان همدان در لیگ دسته اول و وضعیت بهتری که الوندی‌ها در جدول گروه یک دارند گفت: اینکه از یک استان دو تیم در یک سطح فوتبالی با هم حضور داشته باشند قطعاً باعث رقابت بیشتری برای هر دو تیم می‌شود و نتایج خوبی که الوند گرفته بازیکنان پاس همدان برای ثابت کردن خودشان بهترین بازی‌ها را ارائه خواهند کرد، این می‌تواند عامل محرکی خوبی برای ایجاد انگیزه برای حریف با سابقه ما باشد.

زوران اسمیلسکی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه آیا فیلم و اطلاعات بازی‌های اخیر پاس را دیده یا نه؟ اضافه کرد: با اطلاعاتی که از غلامرضا دلگرمی سرمربی موقت تیم و اعضای دیگر کادر فنی گرفتم شناخت نسبی از تیم ایرانجوان دارم اما حضور پنج روزه هیچ مربی در دنیا نمی‌تواند تأثیرات فنی خاصی داشته باشد اما قطعاً با گذر زمان با شناخت بیشتر به وضعیت بهتری خواهیم رسید.

وی در ادامه ابراز کرد: به دلیل بعد مسافت و اختلاف ارتفاع همدان با بوشهر و همچنین دمای هوا تصمیم گرفتیم دو روز زودتر به همدان بیاییم تا بازیکنان با خستگی به این بازی نرسند و با مطابقت بدنی و سازگاری با دما مشکل تنفسی در این شهر نداشته باشند.

سرمربی جدید تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یادآور شد: تیم ایرانجوان بوشهر موفق شده تا در 16 هفته 23 امتیاز یعنی 50 درصد امتیازات ممکن را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: این تیم در دیدارهای گذشته فقط سه باخت داشته و با شناختی از بازیکنان تیم دارم، شک ندارم در 10 هفته باقی بین 60 تا 70 درصد امتیازات را بگیریم و به عنوان مدعی مطرح خواهیم شد.

زوران اسمیلسکی با اشاره به حضور سال گذشته تیم ایرانجوان در مسابقه پلی‌آف و عدم راهیابی به لیگ برتر افزود: با توجه به نتایج خوبی که این تیم در سال قبل گرفته و تنها در یک قدمی لیگ برتر بوده انتظارات مردم از این تیم بالا رفته و مردم پرشور بوشهری در این چند روز بارها از من خواستند برای صعود به لیگ برتر تلاش کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با در 10 هفته باقی مانده با حمایت مردم و مسئولین هیئت مدیره و باشگاه بتوانیم آروزی این مردم جنوب ایران را برآورده کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اذعان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم قدیمی و باسابقه فوتبال ایران از اهمیت بالایی برخوردار است امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب با امتیاز از همدان به بوشهر برگردیم.

در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) تیم پاس همدان روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم ایرانجوان بوشهر پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/2499/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول