اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان:

برد در مقابل سایپای شمال را تقدیم همدانی‌ها می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم پاس همدان گفت: با غیرت و حمیت بازیکنان تیم پاس همدان در یک بازی سخت خارج از خانه موفق شدیم که با شکست سایپای شمال هدیه خوبی به هواداران و مردم همدان بدهیم.

برد در مقابل سایپای شمال را تقدیم همدانی‌ها می‌کنیم

امید طیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: خیلی خوشحالم با ورود به تیم با سابقه پاس همدان با زحماتی که کادر فنی کشیدند پیروزی در برابر تیم قدرتمند سایپای شمال را شاهد بودیم و این برتری در خارج از خانه خیلی با ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: تیم پاس از مجموع بازیکنان با تجربه و قدیمی لیگ برتری و جوانان بومی و جویای نام همدانی تشکیل شده است و همین بومی‌گرایی باعث شده تا عرق بیشتری در بین بازیکنان به وجود بیاید.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: بعد از چند هفته ناکامی و نتایج ضعیف تیمی که در چهار هفته اخیر و کسب چهار امتیاز باعث شده بود تا بازیکنان و کادر فنی برای برد در خارج از خانه هم‌قسم شوند و با غیرتی که در این بازی برابر تماشاگران پر شور ساروی به نمایش گذاشتند توانستیم در نخستین قدم حضورم در تیم شهر خودم همدان شرمنده هواداران نشویم و با دست پر برگردیم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه راهکاری برای تدوام این موفقیت و کسب نتایج در دستور کادر فنی تیم پاس وجود دارد یا نه؟ خاطر نشان کرد: قطعاً هر تغییری که در هر مجموعه‌ای اتفاق می‌افتد باید روند رو به رشد نسبت به قبل داشته باشد و این برد نباید باعث غرور برای تک تک اعضای تیم شود و کسب نتیجه ارزشمند در این مسابقه به دلیل وجود غیرت و حمیت و همدلی به دست آمد.

طیری اضافه کرد: با بررسی‌هایی که انجام دادم با تمام داشته‌های خوب و بالقوه‌ای که در تیم پاس وجود داشته از نظر روانی و عدم خودباوری مشکلاتی وجود داشته که امیدواریم با کمک کادر فنی این مشکل رفع شود و با همدلی و اتحاد که در بازی برابر سایپای شمال از بازیکنانم دیدم در مرز غیرت باقی بماند و به غرور تبدیل نشود.

وی در ادامه با اشاره به وجود قابلیت بالای تیم پاس همدان برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر ابراز داشت: قطعاً با روندی که در تیم شاهد هستیم شک نکنید با لطف خدا و حمایت هواداران به لیگ برتر صعود خواهیم کرد و تنها مانع قهرمانی و صعود خودمان و غرور کاذبی است که گریبانگیر خیلی از مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف ورزشی می‌شود که هنر مربیگری در این مواقع تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان خاطر نشان کرد: در طول هفته‌های گذشته کادر فنی تلاش‌های زیادی در راستای حفظ آمادگی تیم داشتند که جا دارد از مجتبی خورشیدی، بابک صمدیان و نادر قبیشاوی تشکر ویژه‌ای داشته باشم و این برد حاصل زحمات این سه مربی ارزشمند است.

وی افزود: از روز جمعه تمرینات را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم از 10 هفته باقیمانده از لیگ 30 امتیاز موجود، بهترین نتایج را کسب کنیم و ضمن حضور در کورس قهرمانی برای صعود به لیگ برتر از هیچ کاری دریغ نکنیم که این امر بدون حضور و حمایت تماشاگران و هواداران همدانی میسر نخواهد شد.

بازی بین تیم‌های پاس همدان و سایپای شمال که به میزبانی شمالی‌ها برگزار شد که با حساب یک به صفر به سود سبزپوشان همدانی به پایان رسید و تا پایان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌ پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول