اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌پردازی فارس از نشست جوانان با وزیر ورزش

قطع مکرر برق تا راه‌اندازی اکیپ‌های اسب‌سواری

خبرگزاری فارس: نشست صمیمی جوانان و ورزشکاران استان اردبیل با وزیر ورزش حاشیه‌هایی را به همراه داشت که از قطع برق سالن گرفته تا به راه افتادن اکیپ‌های اسب‌سواری از نقاط جالب توجه این مراسم بود.

قطع مکرر برق تا راه‌اندازی اکیپ‌های اسب‌سواری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مراسم که عصر امروز و در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار شد، با حداقل نیم ساعت تأخیر شروع شد به طوری که قسمت پایین مجتمع و طبقات فوقانی آن با حضور ورزشکاران و جوانان پر شده بود که انتظار داشتند خواسته‌ها و مطالبات خود را با وزیر در میان بگذارند.

* در این برنامه و نشست ورزشکاران و بسیاری از جوانان سعی می‌کردند درخواست‌های خود را در قالب نامه به دست شخص وزیر برسانند که در این بین برخورد نامناسبی را از اسکورت وزیر شاهد بودیم که حتی به خبرنگاران نیز اجازه نمی‌دادند سئوالات و پرسش‌های خود را از وزیر ورزش و جوانان بپرسند که بالاخره با دخالت یکی از مسئولان مصاحبه صورت گرفت.

* یکی از نقاط جالب توجه این مراسم که بیش از 2.5 ساعت به طول انجامید خاموش شدن برق سالن در دو بار متوالی بود که سبب شد سر و صداهای عجیب و هیاهوهای جوانانه در سالن شکل بگیرد اما در کمتر از چهار پنج ثانیه برق‌ها وصل شده و برنامه ادامه پیدا کرد.

* بی‌نظمی که در این برنامه موج می‌زد به حدی مشهود و آشکار بود که اغلب شرکت‌کنندگان به عنوان مسئول در این مراسم سخنرانی طولانی مدتی داشتند به طوریکه وزیر ورزش رکورد مدت زمان سخنرانی را در این جلسه شکست و بیش از 45 دقیقه از دهه فجر گرفته تا مسایل ورزشی و جوانان و گله‌مندی‌ها به زبان آورده و بیان کرد.

* افتادن چندین باره میکروفن روی سن موجب خنده حاضران در مراسم شد به طوری که بعد از نیم ساعت از گذشت برنامه متولیان امر بالاخره فهمیدند که ضروری است سیم میکروفن را از پشت سن و یا بغل آن به صورت منظم جمع کنند تا پای کسی به آن نخورد.

* در بنری که در مقابل سن نصب شده بود آرم الله پایین‌تر از همه نوشته‌ها قرار گرفته بود که این سبب گله‌مندی و ناراحتی برخی از شرکت‌کنندگان و افراد تیزبین در جلسه شده بود که چندین بار آن را به روابط عمومی ورزش و جوانان تذکر دادند.

* در این برنامه سهم جوانان و ورزشکاران به نسبت مسئولانی که سخن رانده و اکثراً وعده و وعید دادند، کمتر بود اما دو نماینده جوانان و ورزشکاران در کمتر از 10 دقیقه توانستند درد دل جوانان و ورزشکاران را با وزیر مطرح کنند.

* رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی که خود از سرداران دوران دفاع مقدس است زمانی که پشت تریبون قرار گرفت با مطرح کردن این موضوع که جلسات باید بیشتر کاری باشد تا حالی، اعلام کرد وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر و تربیت بدنی سابق در گذشته نسبت به استان قهرمان‌خیز اردبیل بی‌مهری کرده و نتوانستند نگاهی عادلانه به ورزش این استان داشته باشند.

* یکی از نمایندگان مجلس که در وسط سخنرانی و پایان بیان مطالب هر یک از شرکت‌کنندگان سخنی به مزاح به میان می‌آورد در هنگام دعوت به روی سن با اشعار ترکی و فارسی به دفاع از هویت اصیل اردبیل، نیکزادها به عنوان سرمایه این استان و رضازاده و دایی به عنوان سرمایه‌های ورزشی این استان پرداخت و با بیان مطالبی سبب بهجت شرکت‌کنندگان شد.

* در این جلسه سه تن از نمایندگان استان حاضر بودند و به گفته استاندار اردبیل مابقی نمایندگان نیز در سفر وزیر نیرو به شمال استان حضور داشتند که از این بابت و همچنین حاضر نشدن نماینده مردم استان در مجلس، از وزیر ورزش و جوانان عذرخواهی صورت گرفت.

* نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس نیز با ایراد گرفتن به سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس استان اعلام کرد که نباید ورزش را محدود به اردبیل بدانیم بلکه ما آمده‌ایم تا در جلسه از حق و حقوق استان دفاع کنیم.

* در هنگام سخنرانی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و جعفری نماینده مردم خلخال در مجلس، برق سالن قطع شد و لحظاتی در اجرای برنامه اختلال ایجاد شد.

* با حضور وزیر ورزش و جوانان خانه وزنه‌برداری سبلان اردبیل نیز کلنگ‌زنی شد ولی به گفته یکی از نمایندگان مجلس به دلیل آن که دولت با کمبود اعتبار مواجه است امکان احداث آن تا پایان دولت دهم بعید به نظر می‌رسد.

* مجری این برنامه در حالی که از حاضر نشدن تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه علی دایی در هنگام بازی تیم‌های مختلف فوتبال استان در مسابقات کشوری گله‌مند بود، اعلام کرد که این ورزشگاه تنها در روز افتتاح پر از تماشاگر بود و از آن روز تاکنون تماشاگران با این ورزشگاه قهر کردند.

* هنگام سخنرانی کمال‌الدین پیرمؤذن که اشعار فارسی و ترکی و برخی سخنان خوشایند به مذاق جوانان و ورزشکاران را به زبان می‌آورد مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

* هنگامی که وزیر ورزش و جوانان به روی سن رفت تا سخنرانی خود را آغاز کند عده‌ای از جوانان و ورزشکاران در حالی که این کلام را به کار می‌بردند که «عباسی دوستت داریم» مورد تشویق قرار گرفت تا نگاه ویژه‌ای به ورزش و حوزه جوانان این استان داشته باشد.

* استاندار اردبیل نیز در هنگام سخنرانی از وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس خواست سهمیه ویژه‌ای را از استخدام یک‌هزار و 252 نفری استان به ورزشکاران و قهرمانان اختصاص دهند.

* در پایان این مراسم تعدادی از اسب‌سواران در حالی که پرچم‌هایی ارزشی و انقلابی در دست داشتند خودروی حامل وزیر ورزش و جوانان را مشایعت کرده و به صورت سنتی عباسی را بدرقه کردند.

انتهای پیام/62001‌/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول