اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قطعی برق منطقه پشتکوه ساری

خبرگزاری فارس: به دنبال قطعی 20 روز آب شرب در منطقه پشت‌کوه ساری برق منطقه پشتکوه ساری نیز قطع شد.

قطعی برق منطقه پشتکوه ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، وقتی دیروز موج رادیو را باز کردم یکی از کارکنان مسئول روابط عمومی توزیع برق اعلام ‌کرد که قرار است برق یک بخش از مناطق مرکزی شهر ساری به خاطر تعمیرات قطع شود.

مسئولان توزیع برق در اقدامی تحسین برانگیز به مردم ساری در مورد تعمیر بخشی از خرابی از قبل هشدار دادند.

من این کار توزیع برق مازندران را بسیار باارزش قلمداد کردم و واقعاً کار تحسین برانگیز است که مسئولان به فکر مردم هستند و حتی خرابی‌های چند ساعت دیگر را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

بدون اطلاع‌رسانی قبلی به مدت سه ساعت، قطعی برق ادامه دارد

حدود یک ساعت نشده بود که خبر رسید برق منطقه کوهستانی بخش چهاردانگه با شروع بارش برف و باران قطع است. به مدت سه ساعت بدون اطلاع‌رسانی قبلی روند قطعی برق نیز ادامه دارد.

15 سال است که از زمان اتصال برق، مردم این منطقه با این مشکل مواجه هستند. کسی زمان قطعی برق را به مردم این منطقه اعلام نمی‌کند و حتی زمانی که قطع می‌شود هم کسی به فریادشان نمی‌رسد.

شب گذشته و در سرمای طاقت‌فرسای کوهستان مردم بخش پشتکوه چهاردانگه شهرستان ساری حدود سه ساعت در شب تاریک زمستانی بدون برق بودند و کسی پاسخگو نبود.

روند قطعی برق هنوز در این منطقه ادامه دارد و تلفن مدیر توزیع برق شهرستان ساری در دسترس نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اذعان به مشکلات مردم، کمبود بودجه را عامل عدم رسیدگی به مشکلات این بخش عنوان کرد.

اعتبار عمرانی در اختیار ما قرار نگرفت

منوچهر جعفری عنوان کرد: اعتبار عمرانی در اختیار ما قرار نگرفت و اعتبار داخلی که باید در اختیار ما قرار گیرد نیز تخصیص نیافت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که شما قرار بود با توجه به حاد بودن مشکلات برقی در منطقه پشتکوه، رفع مشکلات مردم این منطقه را به صورت ویژه پیگیری کنید، گفت: اعتبار در اختیار ما قرار نگرفت و مشکلات برق در منطقه پشت‌کوه بسیار زیاد است و فاصله کوهستان با مرکز توزیع هم نیز دلیل بر علت است.

جعفری با اعلام این‌که برخی از پایگاه‌های برق این منطقه قدیمی است، عنوان کرد: برای رفع مشکلات نیاز به تأمین اعتبار داریم.

برق بسیاری از مناطق روستایی قطع است

با توجه به قطع برق نیز آب شرب منطقه پشت کوه چهاردانگه نیز قطع شد هر چند آب و فاضلاب روستایی حدود 20 روز پیش نیز به خاطر عدم پرداخت حق انشعاب آب شرب مردم را قطع کرد.

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق روستایی تأکید کرد: پس از قطع برق، آب روستاها نیز قطع می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر به خاطر بارش برف شدید در محورهای روستایی، برق مناطق روستایی قطع است که همکاران ما مشغول رفع خرابی‌های احتمالی هستند.

انتهای‌پیام/86004/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول