اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره بازرسی منطقه برق پاکدشت خبر داد

قطع 37 میلیون کیلووات برق غیر‌مجاز در پاکدشت

خبرگزاری فارس: مسئول اداره بازرسی منطقه برق پاکدشت از قطع 37 میلیون کیلووات برق غیر‌مجاز در این منطقه خبر داد.

قطع 37 میلیون کیلووات برق غیر‌مجاز در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید‌مرتضی طباطبایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره بازرسی منطقه برق پاکدشت در جهت حمایت از مصرف‌کنندگان مجاز و سرمایه‌گذاری آنان با امکان‌سنجی و پایش‌های صورت گرفته از محدوده اجرای طرح تعدادی از مناطق آلوده برق‌های غیرمجاز و نقاط دارای معضل که صدمات و خساراتی توسط تعدادی متخلف برق‌های غیرمجاز به مصرف کنندگان مجاز وارد آمده بود شناسایی و در یک طرح ضربتی اقدام به جمع آوری انشعابات غیرمجاز کرد.

مسئول اداره بازرسی منطقه برق پاکدشت تصریح کرد: اداره بازرسی با تجهیز اکیپ‌های تخصصی و کارآمد و استفاده از تجهیزات و ادوات مورد نیاز و نیز تهیه نقشه دقیق از منطقه اقدام به اجرای مانور نموده و در این راستا 2 هزار و 345 رشته انشعاب غیر‌مجاز را جمع‌آوری نمود و بیش از 37 میلیون کیلووات توسط منطقه برق پاکدشت ذخیره‌سازی انرژی صورت گرفت.

این مسئول به حمایت‌های مردمی در این خصوص اشاره کرد و گفت: مردم عزیز همواره یار و یاور ما بوده‌اند و با اقدام به موقع جهت خرید انشعاب و توجه به اطلاعیه‌های مندرج در پشت قبوض و اطلاعیه‌های صادره توسط شرکت برق این اداره را بیش از پیش یاری رسانند.

مسئول اداره بازرسی منطقه برق پاکدشت ضمن هشدار در مورد سوء استفاده‌های برخی افراد که خود را مامور اداره برق معرفی می‌نمایند اظهار داشت: شهروندان عزیز جهت درخواست خدمات فقط به گیشه های مربوطه در منطقه برق مراجعه کنند و در مورد اخاذی برخی متخلفین آگاه باشند و در صورت مشاهده موارد را به سرعت به گزارش‌های پلیسی 110 اطلاع دهند، ماموران برق منطقه پاکدشت می‌بایست دارای لباس مخصوص و کارت شناسایی همراه با ذکر نوع خدمات در کارت باشند.

طباطبایی از آمادگی جهت پیگیری سریع هرگونه شکایت و گزارش تخلف خبر داد و گفت: حداکثر پس از 30 دقیقه از وصول گزارش تخلف همکاران خدوم بنده در منطقه حاضر شده و معضل را مرتفع می‌کند.

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول