اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی:

انتخابات 92 آزمونی سخت و حساس برای کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه سال 92 ،‌کشور آزمونی سخت و حساس را پشت سر خواهد گذاشت گفت: هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان در انتخابات آتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتخابات 92 آزمونی سخت و حساس برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: سال آینده کشور بار دیگر آزمون سخت و حساسی را پشت سر خواهد گذاشت که هوشیاری و داشتن بصیرت در این آزمون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: آنچه قبل از انتخابات برای کشور لازم و ضروری به شمار می‌رود تامین آرامش و امنیت کشور، تشویق برای حضور حداکثری و تبلیغ درست است که مسئولان ذی‌ربط باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در زمان برگزاری انتخابات نیز فراهم سازی بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه موضوع مهمی است و باید به آن توجه شود.

دری‌نجف‌آبادی گفت: مهم‌ترین مسئله در بحث انتخابات داشتن بصیرت و هوشیاری پس از انتخابات است که همه باید صددرصد از هوشیاری کامل برخوردار بوده و بدانند هیچ اشتباه و قانون شکنی در انتخابات قابل اغماض نیست.

وی تاکید کرد: همه باید از مسائل تفرقه‌انگیز پرهیز کرده و به این مسائل دامن نزنند چرا که دامن زدن به مسائل تفرقه‌انگیز خیانت بزرگ و غیر قابل گذشت است.

عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: ماموران انتظامی باید همه تلاش خود را در راستای کسب رضایت فرمانده کل قوا به کار گیرند.

انتهای پیام/87001/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول