اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان عنوان کرد

پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد کرمان گفت: به منظور گسترش آموزش عالی و توزیع عادلانه امکانات آموزشی، دانشگاه آزاد کرمان دانشجو بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش می‌کند.

پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی

حمدالله منظری‌توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های دانشگاه آزاد‌ واحد کرمان اظهار داشت: پذیرش دانشجویان با شیوه جدید و بدون آزمون تحولی در زمینه گسترش سطح آموزش عالی است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد‌ واحد کرمان ‌در سال ‌61 با‌ سه رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی حرفه‌ای روستایی، کارشناسی ریاضی و شیمی کاربردی با 150 نفر دانشجو و سه کارمند، فعالیت خود را در یک ساختمان استیجاری آغاز کرد.

منظری‌توکلی عنوان کرد:‌ در سال 65 قسمتی از ساختمان آموزشی و کلاس‌ها و از سال 67 به طور کامل ‌به محل فعلی خود که وسعتی بالغ بر 74 هزار متر مربع‌ دارد، منتقل شد.

وی با اشاره به امکانات بسیار خوب و پیشرفته واحد کرمان افزود: اکنون این واحد دانشگاهی با دارا بودن بیش از 100 رشته دانشگاهی‌ و حدود 14 هزار ‌دانشجو‌ در حال تحصیل، 40 هزار فارغ‌التحصیل، 250 عضو هیئت علمی تمام وقت‌، 357 کارمند، 23 انجمن علمی‌، 52 آزمایشگاه مجهز و 23 کارگاه به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در سطح منطقه هفت دانشگاه آزاد مطرح است. 

منظری‌توکلی با اشاره به در‌خواست‌های مکرر مشتاقان تحصیل بیان کرد: دانشگاه آزاد ‌واحد کرمان در‌صدد است تا به منظور گسترش سطح آموزش عالی و توزیع عادلانه امکانات آموزشی، عموم مشتاقان ادامه تحصیل را بدون آزمون ورودی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش کند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول