اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کارشناسی

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد سمنان تمدید شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از تمدید ثبت‌نام از داوطلبان پذیرش در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون این دانشگاه تا ششم بهمن خبر داد.

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حسن رستم‏زاده اظهار داشت: براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، در بیش از 90 درصد رشته‏های تحصیلی با این روش دانشجو جذب می‏شود.

وی هدف از اجرای پذیرش بدون آزمون را افزایش فرصت ادامه تحصیل برای متقاضیان به ویژه کارکنان ادارات و سازمان‏های دولتی و غیردولتی در استان سمنان بیان کرد.

رستم‏زاده ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز براین اساس در 19 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته در گروه‏های آموزشی فنی و مهندسی از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر نرم‏افزار، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی متالوژی و مواد، فیزیک حالت جامدات، مهندسی محیط زیست گروه‏های علوم انسانی، رشته‏های حسابداری، مدیریت صنعتی و بازرگانی، علوم اقتصادی، فقه و حقوق اسلامی، قرآن و حدیث، زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان انگلیسی، آب و هواشناسی، جغرافیا برنامه‏ریزی شهری و روستایی دانشجو پذیرش می‏کند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تأکید کرد: در این روش، معیار پذیرش معدل کتبی دیپلم داوطلبان است.

رستم‏زاده با اشاره به امکان انتخاب رشته برای تمام دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم گفت: داوطلبان می‏توانند بر اساس علاقه و توانایی خود برای انتخاب رشته اقدام کنند و براساس جدول اعلام شده، معدل دیپلم با توجه به گروه آموزشی دارای ضریب خاصی برای پذیرش است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به داوطلبان و خانواده‏ها توصیه کرد تا با توجه به امکان جدید برای سهولت در تحصیل و کاهش هزینه‏های دوران تحصیل حتی‏المقدور به انتخاب رشته‏های تحصیلی محل سکونت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ اطلاعات تکمیلی و نحوه ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع‏رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org قابل دسترسی است.

انتهای پیام/74003/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول