اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر:

32 طرح توسعه در گل‌گهر سیرجان در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان گفت: 32 طرح توسعه در مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان در حال انجام است.

32 طرح توسعه در گل‌گهر سیرجان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد جلال‌مآب پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه صنعت و معدن در سیرجان اظهار داشت: این برنامه‌ها در راستای رسیدن با شتاب بیشتر به طرح‌های توسعه است.

وی بیان داشت: 32 طرح توسعه در سه فاز مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان در حال انجام است که بخشی از این طرح‌ها توسط شرکت صنعتی و معدنی گل‌‌گهر و بخشی‌ توسط شرکت‌های فعال بخش‌های خصوصی در حال انجام است.

جلال‌مآب افزود: در فاز اول این طرح‌ها که به تدریج در سال‌های 92 و آینده به بهره‌برداری می‌رسند، دو خط تولید کنسانتره 2 میلیون تنی با سرمایه‌گذاری 99 میلیون یورو و یک هزار و 200 میلیارد ریال، کارخانه تولید گندله آهن با ظرفیت سالانه 5 میلیون تن و سرمایه‌گذاری 95 میلیون یورو و یک هزار و 420 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح تکمیل خط چهارم کنسانتره با هدف تامین خوراک کارخانه پلی‌کام به ظرفیت 2 میلیون تن در سال و با سرمایه‌گذاری 10 میلیون یورو و 253 میلیارد ریال، کارخانه آهن اسفنجی با ظرفیت 1.7 میلیون تن در سال و با سرمایه 67 میلیون یورو و یک هزار و 130 میلیارد ریال، کارخانه ذوب و ریخته‌گری شمش فولادی با ظرفیت سالانه 1.5 میلیون تن و سرمایه‌گذاری 320 میلیون یورو از‌ طرح‌ها‌ی توسعه هستند.

جلال‌مآب گفت: دو خط تولید کنسانتره نیز با ظرفیت 4 میلیون تن در سال و سرمایه‌گذاری 255 میلیون یورو تا پایان سال 92 به اتمام می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت یک میلیون تن در سال و سرمایه‌گذاری 56 میلیون یورو و 370 میلیارد ریال و کارخانه ذوب و ریخته‌گری محصول شمش فولاد نیز با سرمایه‌گذاری 62 میلیون یورو و یک هزار و 300 میلیارد ریال طی برنامه 36 ماهه به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فارس در این مراسم از 50 نفر فعالان بخش‌های مختلف مجتمع معدنی سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان تجلیل شد.

انتهای پیام/80015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول